17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

de lol is eraf……hotmail!!!!

hallo

Ik weet niet of ik hier goed zit maar weet niet goed waar anders te plaatsen
    ik heb sinds een maand of meer een irritaant probleem met hotmail

Ik open mijn mail zoals het hoort door in te loggen…
    wil ik een mail aan klikken veranderd plots het scherm in een blanco scherm met links boven een kleine
    advertentie en moet ik opnieuw in loggen….

en dat is telkens weer….

de lol om je mail te lezen is verdwenen…..

iemand anders er misschien ook last van ?

groet

Bijdrager
    Nick Nack

Eigenlijk niet het antwoord op je vraag:

Stap over op Gmail. Geen gezeur met banners/reclames/tekst onder je email.

Gewoon een lichte fijne email client, die je ook met POP/IMAP kan gebruiken.

En dat alles zonder problemen.

Bijdrager
    Sunneh

Ik heb het ook met Safari.. je kunt het proberen met FireFox of je koopt zelf een keer een leuk domeintje … eigen email adres maakt het weer persoonlijker:)

Moderator
    Mac Daddy

Ja, ik heb hetzelfde verschijnsel met de banners, maar daarvoor hoef je niet telkens opnieuw in te loggen hoor. Een simpele refresh is bij mij tenminste voldoende.
    En het heeft volgens mij met het soort banner te maken. Normaal horen die namelijk centraal bovenin te staan. Als je oplet zie je ook dat het laadbalkje eerst de website laadt en dan nog heel snel een keer overnieuw gaat om die banner te laden. De ene keer blijft hij staan en de volgende keer vindt ie het genoeg om alleen nog maar de banner te laten zien.
    Een heel slecht stukje programmeerwerk.

Als je het nog niet hebt, is mijn tip ook om een Gmail adres te nemen. Ik heb er zelf ook 1 en gebruik mijn hotmail enkel voor forum berichten en nog wat andere shit en af en toe stuurt iemand mij nog een e-mail naar dat adres en die geef ik dan mijn nieuwe adres door.

Bijdrager
    GrizzDesign

En, voor het totaal plaatje.

Een gmail account kun je ook gewoon gebruiken met MSN etc.
    Zelf heb ik 1 gmail adres overal voor: Google Account, Mail, Google Talk en tot slot Live Account (MSN dus).

Bijdrager
    Hansfree

Heb het zelfde gehad, doet het nu niet meer volgens mij.

Bijdrager
    iPJ

En Live account werk niet met POP/IMAP toch? Zodat je het in Mail kan doen….

Bijdrager
    Horloge

hallo

Hartelijk dank voor de reacties

ik had al een Gmail account maar gebruikte het niet actief
    ga ik nu wel doen denk…..zat in de war met messenger maar als dat ook kan in combi met Gmail is dat prima

groet

Bijdrager
    hennep
    ”Nick

Eigenlijk niet het antwoord op je vraag:

Stap over op Gmail. Geen gezeur met banners/reclames/tekst onder je email.

Gewoon een lichte fijne email client, die je ook met POP/IMAP kan gebruiken.

En dat alles zonder problemen.

Ik heb liever die tekst onder mijn mail dan die GoogleAdds die worden gebaseerd op de inhoud van mijn mail.

Bijdrager
    guus

nou ik heb Gmail sinds een paar maanden eraf gegooid, want de spam box die plofte bijna uit elkaar.
    op de macpro bleef alles in de spambox [op web] zitten
    logde ik met mijn pb op een andere lokatie in, dan downloade hij alle spam.
    werd daar helemaal ziek van.
    Gmail adressen worden verkocht aan spammers lijkt het naar mijn idee.

voor mij geen gmail meer

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Het blokkeren van de meeste advertenties -dus ook op de hotmeel site- kan je doen volgens instructies in dit topic.

Bijdrager
    Zeekomkommer
    ”guus”

nou ik heb Gmail sinds een paar maanden eraf gegooid, want de spam box die plofte bijna uit elkaar.
    op de macpro bleef alles in de spambox [op web] zitten
    logde ik met mijn pb op een andere lokatie in, dan downloade hij alle spam.
    werd daar helemaal ziek van.
    Gmail adressen worden verkocht aan spammers lijkt het naar mijn idee.

voor mij geen gmail meer

Die spam is natuurlijk vervelend, maar dat wel of niet downloaden van die spam komt door je eigen instellingen.

Bijdrager
    guus

klopt zeekomkommer, maar ik vind dat je instellingen die zich hieraan schuldig maken en of zelf deel
    uitmaken van het spammen, niet het idee moet geven dat het normaal is, die rommel te distribueren.

dus ik niet meer.

Bijdrager
    Delars

Ik heb ook problemen met hotmail gehad. Ik gebruik nu gmail. Wat een opluchting;)

Bijdrager
    kay-tong

Ik gebruik dagelijks hotmail zonder probleem…

Maar ik ga nooit naar de site eigenlijk.
    Ik beheer mijn account volledig vanuit thunderbird.

(en versie 3 van tb zal weer goed geintegreerd zijn in het os)

download de extentie webmail, dan nog eentje voor hotmail, en gewoon goed de instructies lezen.

Misschien heb je liever mail.app, maar daarmee krijg ik het niet aan de praat

Bijdrager
    MacbookTo

ik heb ook een Gmailaccount en nog NOOIT spam gehad!!!!
    Ook ideaal om een account aan te maken en je leuke attechments daar naar toe te sturen. Dan loopt mijn Mac niet over. Een ideale gratis bewaarplaats.

Bijdrager
    mark-a-mac

Ik zou zeggen: als je graag Hotmail wil (blijven) gebruiken, leer dan ook maar te leven met de beperkingen. Ook op een Windowsbak manifesteren die zich persistent. :innocent:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.