30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 85553)
  • Q:

Bijdrager
    .Robin

De Koffietent

Sorry maar de topic titel kon niet langer. :cry: Desondanks goeiemorgen! Kom hier met al je ochtend klachten.. Op verzoek van Hostie en Maddox..

Lieve Koffietent bezoekers,

De Koffietent is al lange tijd het honk waar de diehard lounge bezoekers kunnen ouwehoeren en koffie kunnen zuipen. Toen het destijds werd geopend, was het controversieel en hebben de moderators besloten om het open te houden, zodat je ergens in het forum wat vrijer was dan in de andere topics.

Dat heeft een hele lange tijd prima gewerkt, maar de laatste tijd merken we dat leden zich ook buiten de Koffietent anders/harder/groffer/vervelender gaan gedragen. Dat is jammer en we willen de sfeer op het forum prettig houden.

Daarom hebben wij het besluit genomen om voortaan ook in de Koffietent dezelfde huisregels te hanteren als elders op het forum. Dit betekent dat hier nog steeds slap geouwehoerd mag worden over koffie, bier, tieten en andere dagelijkse dingen. Maar schelden, grof taalgebruik, beledigingen en pesten mag simpelweg niet meer en wij zullen dan ook optreden, mocht dat wel gebeuren.

Wij willen het forum graag gezellig houden, in het speciaal de Lounge (en de Koffietent net zo goed) en zien daarom de noodzaak om ook in de Koffietent strenger op te treden.

Wij hopen dat het net zo gezellig blijft en dat de Koffietent nog steeds het meest populaire topic mag blijven van heel OMT.

Met vriendelijke groet,

Moderators Mac Daddy en Zerk, namens de crew van OMT.

Bijdrager
    Wiki Post

De koffietent van de Lounge is een plek voor slow-chat slap geouwehoer. Het basis-onderwerp is natuurlijk koffie, en als het daar geen tijd voor is, bier (*PLOP*). Bij de koffie kan er van alles besproken worden, maar denk er aan dat ook in de koffietent er de OMT huisregels gelden.

Veel plezier in de enige echte koffietent!

Bijdrager
    Dr. Maddox

Gezellig en wat een goed idee!:D

Ik denk wel dat je *** uit de titel moet halen… :? Is “de koffieautomaat” geen leukere titel. Dan hebben we meteen een excuus voor die uberslechte kantoor humor van ons;)

Doe mij maar zwart en een koekje!

Bijdrager
    Hostyle

Goed bezig jochie!

Ik heb net het eerste bakkie getapt. Inmiddels draait de server weer en staat de klok van de maikroweef ook weer goed. Het bleek een stroomstoring te zijn in heel Houten… vandaar dat het vanmorgen ook zo lekker rustig was op de rondweg (nou ja, die ene weg waar iedereen over moet). Iedereen lag nog te maffen vanwege de uitgevallen wekkers.

@MadCocks… suflul! Een beetje schoppen mag toch wel.

Bijdrager
    .Robin

Toch even de titel anders staat ie over 2 uur toch op slot.

Hoe dan ook, ik ben fucking moe..:( Kon niet uit bed komen..

Dubbelzwart voor mij.

Bijdrager
    Hostyle

Dan maar meteen de nieuwsfoto van de dag? Kan mooi met een magneetje op de koelkast!

Bijdrager
    God

Dubbele espresso dan maar. Ochtendritueel, al is het eigenlijk allang geen ochtend meer.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Voor mij is het tot 12 uur ’s middags ochtend ja!!? :x

@ Hostyle – Is dat Carice van Houten? Wat een dom en arrogant wijf is dat zeg!! Met een camera erbij de lesbo uit lopen hangen omdat het zogenaamd stoer en hip is. Donder op!

Bijdrager
    Hostyle

Ochtend loopt tot 12 uur :wink:

Hier wederom dubbel zwart en lekker heet. Nog interessant nieuws?

@MadCocks: geen idee. Ik vond het gewoon een lekkere foto.:P

Bijdrager
    jpauwels

zo mijn tweede bakkie alweer deze ochtend.

ben weer eens een corrupte windhoosdoos aan het fixen (als het lukt)
    het klote is dat er een hoop analyse data opstaat (dat ze niet direct naar het netwerk willen opslaan [size=9:fbbd555223]snap het zelf ook niet waarom dus dat scheelt[/size:fbbd555223])

dus ik ben er nog wel een paar uurtjes en vele bakkies koffie mee bezig denk ik :evil:

hadden ze nu maar osx gestuurde analyse apparatuur hier:P

Bijdrager
    .Robin

*Strompelt nog ‘ns naar de automaat*

Iemand?:)

Bijdrager
    iDarwin

yep ik.

Bijdrager
    .Robin

Ik voel gewoon al dat dit het gezelligste topic van OMT word.. Wauw wat een goeie daad van mij.. :oops:

Bijdrager
    Hostyle

Jij mag vanavond je schoen zetten! MadCocks stopt er wel iets in.

Doe mij trouwens maar dubbel zwart! En pak meteen een stuk speculaas mee als je er toch bent.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Senseo is echt niet te pruimen. Het is dat het me wakker houdt :roll:

Bijna een reden om koffie met melk en suiker te gaan drinken..

Geniaal idee Robin, mag gezegd worden 8)

Bijdrager
    Hostyle

Geloof me, Senseo is alsof een engeltje op je tong piest vergeleken met de zwarte drap die hier uit de DE-automaat komt. Extra sterk, dubbel en nog niet sterk genoeg om je ogen open te houden:?

Bijdrager
    .Robin

*Hellup zwaar. Sjouwt koffie voor Maddox Darwin en Hostie..*

Oef, ik word wakker. Na m’n 3e ronde.. Gister gezwommen ben de weer ‘ns actief geweest. Dat is echt tijden geleden..:o

Overigens is de koffie hier uit de automaten ook niet te zuipen.. Zelfde probleem als bij Hostie..:(
    En Senseo is ook geen zuipen! Doe mij maar goeie filter koffie of een bak echte arabische.. Daar word je wakker van.

Vouwt nog een papieren vliegtuigje uit verveling.

Bijdrager
    Hostyle

Bedankt voor de bocht .Robin! Maaruh, als je je toch loopt te vervelen… zorg dan eens voor goede koffie!

[size=9:45b9964f41]*bedenkt zich een leuk item voor het verlanglijstje… http://en.wikipedia.org/wiki/Coffee_percolator! *[/size:45b9964f41]

Bijdrager
    Dr. Maddox

Coffee percolator

Daar komt inderdaad de lekkerste koffie uit! Very good Hostie! Jij snapt het!

Bijdrager
    Hostyle

Duh! Tuurlijk snap ik het :innocent:

*herinnert zich een erg lekkere zelf gezette bak straffe koffie in Italië*

Bijdrager
    MrHammond

Ik zou veel trek hebben in een bakkie koffie, ben alleen bang dat m’n maag er nu bij omdraait…:(

Bijdrager
    jf

De koffie thuis smaakt toch beter dan op kantoor. Zit er toch nog een goede kant aan zo’n onvrijwillige sabattical…;)

Bijdrager
    PvdO

Damn, chipknip leeg dus geen melkpoedercappucino van de DE vanochtend. Ach.

Chocoladepepernoten houden je ook wakker:)

Bijdrager
    Hostyle

Een malende mond geeft dus in jouw geval aan dat je wakker bent?

Bijdrager
    PvdO

Ja, dat gaat op in beide richtingen: als ik eet ben ik wakker, en ik eet als ik wakker ben;)

Bijdrager
    trabant

*Net de moka-express met ristretto op het gas gezet*

Geeuw! What’s happening?
    Een lounge ìn de Lounge?

Bijdrager
    .Robin

Nog 40 minuten dan begin ik maar ‘ns aan m’n ontbijt.

Bijdrager
    Hostyle
    ”trabant”

*Net de moka-express met ristretto op het gas gezet*

Geeuw! What’s happening?
    Een lounge ìn de Lounge?

Nope… een koffie-automaat in de Lounge. Overal krijgen we het gezeik dat we of-koffie gaan. Dus bij deze onze eigen hoek. Nog iets over van die ristretto?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik had het niet beter kunnen zeggen Hostyle:)

Dit zal ook wel het “goedemorgen topic” worden:D

Bijdrager
    Hostyle

Maar dan met koffie. Overigens is ‘goedemorgen’ niet altijd van toepassing, koffie wel! Wat mij betreft is het hiermee exit voor het goedemorgen-topic.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 85553)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.