17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    MBeets

de kat en de voedingskabel…

Beste Mac gebruikers,

Helaas, helaas heeft mijn kat mijn verlengkabel van mijn witte 60W power adapter doorgeknaagd en daarmee onklaar gemaakt :evil: .
    Het gaat om de kabel van adapter naar de muur. Weet iemand waar ik die kan krijgen of heeft iemand er een over?
    i.i.g niet op de volgende sites: ifixit.com, macrumors.de of .com, froogle.com, apple.nl, etc.

Heel veel dank voor de moeite
    gr,

Michiel

(p.s.: beste moderator: ik heb uw voorwaarden gelezen en ik weet dat dit geen vraag en aanbod site is echter ik hoop hier een antwoord te vinden. Dank voor uw begrip)

Bijdrager
    janze

Je Apple Reseller… (hoeft niet eens Premium te zijn).

Of je duckhead gebruiken!
    :lol:

Bijdrager
    nookie

Ja kan de draadjes toch weer verbinden met elkaar.
    Dat doe ik zo vaak, als je het maar goed doet,
    zodat de verschillende koperdraden elkaar niet raken.

Bijdrager
    Geminis

en hoe is het met de kat..?

Bijdrager
    iJohan

Verkrijgbaar onder de naam: ”powercord”

Bijdrager
    Ludo

Beschadigde stuk af knippen en een nieuwe losse stekker eraan zetten?

Bijdrager
    bartje

We gaan er maar vanuit dat de kat de kabel heeft doorgebeten terwijl de kabel niet in het stopcontact zat.

Bijdrager
    djpwich

De kat reageerde zeer geschokt op de situatie! :wink: :evil:

Bijdrager
    MBeets

Lui,

…de kat leeft gelukkig….
    Ze loopt nog met een wat pluizige schokjes-afgevende staart door het huis….

Dank voor de tips. Het aan elkaar klussen had ik ook bedacht maar het blijft er matig uitzien. Apple care….tegen betaling uiteraard. ” Voor niet gaat de Jobs op”

gr
    Michiel

Bijdrager
    djpwich

[off-topic]

”MBeets”

…de kat leeft gelukkig….
    Ze loopt nog met een wat pluizige schokjes-afgevende staart door het huis….

Mooi te horen dat het diertje er verder niks aan overgehouden heeft! Moest er niet aan denken dat die twee rare (maar o zo lieve) beesten bij ons er door zoiets niet meer zouden zijn. :oops:

Misschien kan ze het volgende beter op de MightyMouse voorzien, die bijt niet zo hard terug als iemand met z’n staartje speelt. :wink:
    [/off-topic]

Bijdrager
    Sanjeev
    ”iJohan”

Verkrijgbaar onder de naam: ”powercord”

De service providers die zullen het zeker hebben en kosten ongeveer 15 tot 20 euro.

Ik zie dat je in Amsterdam woont, tegenover Centraal Station heb je iCentre daar verkopen ze het volgens mij.

Bijdrager
    Oppie

Voor een paar euro koop je zo’n kabeltje bij een elektra-zaak; misschien niet Apple grijs, maar wit of zwart…

Bijdrager
    luc306

Voor nood kan het snoer van je scheerapparaat er ook wel in :lol:

Bijdrager
    G-Force

http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=226_227&products_id=495

Deze heb ik zelf een half jaartje geleden ook gekocht.:)

Lid
    Pepperonie
    ”G-Force”

http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=226_227&products_id=495

Deze heb ik zelf een half jaartje geleden ook gekocht.:)

Is ook gewoon bij de lokale hardwareboer te halen, voor vaak nog minder ook. En geen verzend kosten. :wink:

Bijdrager
    stijn23

Ik gebruik voor ‘op verplaatsing’ ook een gewoon kabeltje van een standaard adapter. Die kabels zijn meestal nog dunner, en met kleinere (platte) stekker eraan, dus nemen minder plek in:)
    Je vind dat soort kabeltjes wel bij de gewone elektro-zaak. Dat zou volgens mij toch niet meer dan 3 euro kunnen kosten… Apple kennende zal het wel een pak meer kosten;) De kabel van apple plugt zichzelf dan wel weer vast op de metalen pin. Dat zorgt ervoor dat de krachten niet op de contacten van de stekker worden overgebracht, maar als je de adapter normaal gebruikt moet zo een eenvoudig kabeltje volstaan:)

PS: Je vindt dat soort kabeltjes soms aan stereo-installaties, tv’s, HP-printers, adapters, dvd-spelers,…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.