15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Zektor

'De iPhone moet afkoelen voordat u deze kunt gebruiken'

Maar het gekke is, is dat ik ‘m helemaal niet heb gebruikt…

Ik heb ‘m gewoon op tafel liggen in mijn slaapkamer en de temperatuur is echt wel tussen de 20 en de 45 graden celcius…

Is dit een BUG?

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik had dit vorige week ook opeens, paar minuten later was het over, ook niet gebruikt en niks draaiend op de achtergrond.

Bijdrager
    Zektor

Ohja, ik heb ‘m precies 1 week….nu al problemen!!

Bijdrager
    Nick Nack

Niet toevallig een foutief procesje op de achtergrond draaien dat de telefoon heet trekt? (Zelf een keer gehad) Gewoon een hard reset geven. (Uit & Home knop net zolang ingedruk houden totdat hij uit en weer aan gaat) en daarna was het voorbij.

Bijdrager
    Hessel89

LOLLLLLLL dat heb ik nog nooit gehad met mijn 3GS

is het een iphone 4?

Bijdrager
    JJmac

klopt ik hoor hier meer over in de iPhoneclub, zelfs gelezen dat het voor de airco hangt voor de koeling.

Bijdrager
    MacbookTo

Ik heb het ook gehad toen ik de navigatie aan had laten staan. Ha, je kon er bijna een eitje op bakken en…… de batterij was ook gelijk leeg.

Bijdrager
    juliantomoriati

Hier hetzelfde met de navigatie. Toch best irritant die multitask functie. Ik vergeet regelmatig apps helemaal af te sluiten, wat vroeg of laat waarschijnlijk niet ten goede komt voor mijn geliefde iPhone 4.

Bijdrager
    Vinhelper

Hoog tijd dat TomTom de app eens een stevige update geeft.

Dus ik noem maar even een voorbeeld: voeg een optie toe in het instelmenu:

”Schakel applicatie uit als er niet meer genavigeerd wordt, en deze langer dan [selecteer aantal] minuten niet meer op de voorgrond aanstaat.”

Dat voorkomt het probleem al redelijk, lijkt me.:smile:

Bijdrager
    Afroman

Dan is het hele idee van multitask weg..:/ Gewoon je vingert lang op een app houden en op het kruisje drukken in het multi-task menu. Zo moeilijk is dat niet.

Bijdrager
    juliantomoriati

@ afroman

Het is ook niet moeilijk, maar ik vergeet het iedere keer.

Bijdrager
    Zektor

Hallo allen,

Het gaat idd om de iPhone 4, maar ik moet er wel erbij vermelden dat ik mijn raam van de slaapkamer open had staan. Wellicht dat de iPhone een onderkoeling had (iig onder de 20 graden celcius)…maar dan zou Apple een ander bericht moeten geven: De iPhone moet OPWARMEN voordat u deze kunt gebruiken’….

Ik heb ‘m helemaal uitgezet en nu doet ie t weer……..!!

Bijdrager
    MacbookTo

Afroman, helemaal herkenbaar. Vanmorgen had ik Flitsmeister aan staan. Vergeet het af te sluiten en op mijn werk dacht ik: wat is de iPhone heet!!! Bovendien half leeg en vannacht was hij nog helemaal opgeladen. Dat vreet energie. Als ik soms afsluit, heb ik een hele rits apps openstaan. Grrr

Bijdrager
    Huibregt

Er zijn maar enkele apps, o.a. navigatie die echt doorgaan en dan energie vreten. De meeste apps staan in een soort ‘parkeerstand’ en gebruiken dan geen extra energie.

Bijdrager
    MacbookTo

Vorige week van ’s avonds half 11 tot de andere middag 2 uur de iPhone niet kunnen gebruiken. Navigatie aan laten staan en vermoedelijk was hij onder het rijden ook niet opgeladen. Hij deed h e l e m a a l niets meer. Bleef gitzwart. Resetten hielp niet. Of ik de knoppen nu 5 of 20 seconden inhield.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.