8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    paul2012

de inhoud van al mijn mail in de inbox is onzichtbaar. Is ze verloren?

Mijn (webmail) provider is overgestapt naar een andere server. Gevolg was dat ik mijn mail niet meer kon binnenhalen.
    Intussen is lukt dit wel weer, maar via een andere account. Mijn oude account laat alleen nog de titels, data en afzender zien.
    Is er nog wat te redden?

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic verplaatst van subforum Mac software Classic (te gebruiken voor software van het pré-tijdperk MacOS X) naar dit subforum.[/mod]

Als het goed is heb je destijds tijdig bericht gekregen van je provider en die heeft je instructies gegeven hoe dit aan te passen.
    Welke provider is dat? Wanadoo had laatst ook zoiets namelijk.

Bijdrager
    paul2012

Het is niet mijn internetprovider (xs4all). De mail staat ook lokaal (wordt automatisch op de mailserver verwijderd). Het is volgens mij dan ook een probleem met mijn Apple mailprogramma.

Bijdrager
    Hansi2124

Welke provider is het dan wél?
    Heb je de juiste instellingen dan wel overgenomen? (smtp enzo……)

Bijdrager
    mslik

Hoi,

Ik heb een probleem met Exchange (ja na de update nog steeds) dat e-mail soms wegvalt. Ik moet dan Mail opnieuw openen en dan zie ik het weer. Ook heb ik 2x mijn hele mac moeten opstarten voordat het probleem verholpen was. Misschien werkt dat ook voor jou.

Michiel

Bijdrager
    Hansi2124

Kijk ook eens of dit helpt:
    ga in Mail naar menu – Postbus – Bouw opnieuw op.
    Hoewel je het in je beginpost alleen hebt over “webmail provider”…..

Bijdrager
    mslik

@Hansi

Dat lost bij mij het probleem op dat als ik e-mail verwijder op het exchange account via mijn ipad/iphone dat ze nog steeds zichtbaar zijn op mijn mac, en ook niet weg te halen zijn:)

Dank je wel voor de tip….

Bijdrager
    Hansi2124

Graag gedaan!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.