13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Sleutelbeheerder
    Night

De goedkoopste winkel… waar?

Ik wil een iMac Intel aanschaffen, een 20″ met Intel duocore 2GHZ processor en 512 MB geheugen (de geheugenuitbreiding naar 1GB koop ik later wel).

Nu heb ik al gekeken bij:

Macwarehouse:………………€ 1692,18
    Apple Center YouMac:…….€ 1699,00 (of 1738,95 bij betaling in 10 maanden)

Wie heeft er nog meer ‘gunstige’ adressen voor me (liefst met weblink;-) )?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    SebastiaanV

Hoe goedkoop krijg jij die 512GB!? Waar!?:P :innocent:

Sleutelbeheerder
    Night

M B dus :)… bericht aangepast.

Moderator
    unSOUND

Zou je niet liever zoeken naar de winkel met de beste service in plaats van te gaan lopen mieren over 6 euro op een aanschaf van 2000 euro ? Krenterig zijn kan leuk wezen, maar niet als het ten koste gaat van de service. Dat helaas iets wat je altijd pas achteraf merkt.

By the way:

Mail-a-Mac: 1683,-
    Macstuf: 1693,-

Sleutelbeheerder
    Night

Ligt dus overal zo’n beetje gelijk, de prijs. Begrijp me niet verkeerd, het gaat me niet over een eurootje of 10, en in de winkels die ik noemde is de service tot nu toe altijd tot m’n tevredenheid geweest. Als ik ergens €50,- minder voor hetzelfde product hoef te betalen zou ik gek zijn dat niet te doen. We hebben tenslotte niet allemaal geld als water, ondanks dat we liever met een Mac werken, dan met die windows rotzooi. Als dat voor jou ‘krentigerigheid’ is, dan laat je vooral niet tegenhouden me een donatie te geven van het verschil, maar ik geloof niet dat jij je geld op die manier graag uitgeeft. En ik dus evemin. I rest my case :?

Bijdrager
    DeXoN

De goedkoopste winkel die ik weet (hier in Belgie ten minste) is Media Markt. Even een voorbeeld:
    Het verschil van prijs tussen de apple store en Media Markt voor een Macbook Pro 17″ is 200 EUR. En zo zijn er nog een aantal gevalletjes. Mijn Power Mac G5 heb ik daar ook 200 EUR goedkoper kunnen kopen.

Moderator
    unSOUND
    ”Night”

Als dat voor jou ‘krentigerigheid’ is, dan laat je vooral niet tegenhouden me een donatie te geven van het verschil, maar ik geloof niet dat jij je geld op die manier graag uitgeeft. En ik dus evemin.

Ik geef graag 50 euro meer uit aan een Mac als ik weet dat die winkel een betere service heeft.

Kijk naar Alternate. Ram kost daar bijvoorbeeld 20 euro minder. Maar zodra het stuk gaat leggen ze de schuld bij jou, en moet je nieuw kopen. Mail-a-Mac is wat duurder, maar toen mijn module ver buiten de garantie stuk ging, kreeg ik zonder verdere vragen een nieuwe. Dat soort service is mij wat extra geld waard.

Laat ik het dus wat beter verwoorden dan krenterigheid… Het is verkeerde zuinigheid. Er zijn dingen waar je op kunt besparen, dit is er NIET één van.

Sleutelbeheerder
    Night
    ”DeXoN”

De goedkoopste winkel die ik weet (hier in Belgie ten minste) is Media Markt. Even een voorbeeld:
    Het verschil van prijs tussen de apple store en Media Markt voor een Macbook Pro 17″ is 200 EUR. En zo zijn er nog een aantal gevalletjes. Mijn Power Mac G5 heb ik daar ook 200 EUR goedkoper kunnen kopen.

De Mediamarkt in Nederland weet nog niet wanneer de de Intel iMacs binnen krijgen, helaas. Maar misschien is het het waard aar op te wachten. Ook de Mediamarkt heeft me in het verleden niet in de steek gelaten qua service, ook al betrof het toen geen Mac.

@ Unsound:

”Night”

en in de winkels die ik noemde is de service tot nu toe altijd tot m’n tevredenheid geweest.

Bijdrager
    Mr.Velvet
    ”DeXoN”

Woow, weet je toevallig het verschil tussen de macbook? Ik sta op het punt er eentje te kopen, maar als het pakweg… 100 euro scheelt… dat is zeker de moeite.
    Én, mediamarkt heeft een (volgens mij althans) uitstekende service, zodus kan geen probleem zijn.

Dus als er iemand een prijs van de macbook in mediamarkt weet, laat het me weten aub!

Tnx, Michaël

Bijdrager
    SeaTrue

moet je wel opletten in de mediamarkt in antwerpen, hier staan nog oude ibookjes voor de prijs van de macbookjes met de naam macbook erbij.

trouwens over prijzen gesproken:
    gisteren in de fnac, stond zo’n multimedia ding van windows (zo’n versterker achtig geval). Stond zo een bordje op met 2 mogelijke configuraties. eentje met 512mb ram 1,85ghz processor 160gb harde schijf… voor 915€ net bordje ernaast, zelfde toestel: 1gb ram 2,18GHZ processor, 250gb harde schijf voor 780€. Ik vroeg aan de mensen die er werkte of dat klopte en ze zijden dat die prijzen in hun computer stonden. vond ik wel grappig, maar eigenlijk geheel terzijde

Bijdrager
    Mr.Velvet
    ”samheijens”

moet je wel opletten in de mediamarkt in antwerpen, hier staan nog oude ibookjes voor de prijs van de macbookjes met de naam macbook erbij.

Maar een ‘oude’ iBook en een nieuwe macbook herken je normaal gezien wel hé… Ik laat mij geen iBook voor een macbook verkopen:)

Bijdrager
    SeaTrue
    ”Mr.Velvet”
    ”samheijens”

Maar een ‘oude’ iBook en een nieuwe macbook herken je normaal gezien wel hé… Ik laat mij geen iBook voor een macbook verkopen:)

jij misschien wel, maar iemand die gewoon een macbook wil kopen en niet echt weet hoe die eruit ziet…

Bijdrager
    Mr.Velvet

Ja, ok… :)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.