12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    4947

De goedkoopste Iphone 4?

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar de goedkoopste manier om een Iphone 4 aan te schaffen. Lager als 687,35 euro ko ik nog niet tenzij je een Iphone clone zoals de Samsung Galaxy S zou nemen. Wie o wie weet een beter alternatief om legaal graag met garantie nog goedkoper aan een Ihphone 4 te komen?

Groetjes Marien

Bijdrager
    Dexstron
    Bijdrager
    MACniffecent

oh geen geld voor een ‘losse’ iphone 4…..geeeh!

Bijdrager
    Thoomas

Kijk eens hier:

http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen-in-nederland-prijzen-en-alternatieven/

Daar kan je klikken op de verschillende kopjes “Los toestel”, “Buitenland” etc. voor meer info.

Bijdrager
    Fabio

Tja, in het buitenland kopen geeft volgens mij issues met de garantie hoor ik. Maar als je daar niet mee zit, én hem zelf wilt unlocken raad ik je aan er een uit Engeland te halen bij O2. Pluk een student van de straat die even helpt en loop een O2 shop binnen, dan loop je voor ongeveer 450 pond met een iPhone naar buiten. 10% Studentenkorting en 10 pond beltegoed;)

Bijdrager
    Huibregt

Volgens iphoneclub.nl is de Apple-garantie sinds kort aangepast (niet officieel bekend gemaakt?), en heb je nu vrijwel overal garantie. Je hoeft dus niet meer met je defecte iPhone naar het land van herkomst.

Bijdrager
    Trat

Sorry, maar ze hadden het in dat artikel over garantie over maar liefst twee adressen waar je terecht kunt. Als je de ervaringen van mensen met een defecte iPhone leest hebben ze hemel en aarde moeten verzetten om hun toestel daar gerepareerd te krijgen.

IMO is een toestel uit het buitenland halen nooit goedkoper dan gewoon bij TMobile met abonnement. Bestaande klanten hebben helemaal voordelig een iPhone 4 met een 24 maanden contract: €79 voor toestel + €19,95 p/m 190 min/sms abonnement + €4,95 p/m web&walk Plus onbeperkt internet. €110 voor hetzelfde maar dan zonder de €4,95 p/m.

Bijdrager
    Simlock

Nee Trat, je begijpt het verkeerd. Één van die personen heeft hemel en aarde moeten verzetten om bij dat adres terecht te komen waar ze hem repareerde. Toen hij eenmaal bij dat adres was was het geen probleem.

Bijdrager
    Trat

Ik bedoel ervaringen van mensen die na het plaatsen van dat artikel daar terecht wilden voor reparatie…

Bijdrager
    Simlock

oh? waar kan ik die verhalen lezen dan.

Bijdrager
    Yeti
    Fabio op 18 september 2010

Tja, in het buitenland kopen geeft volgens mij issues met de garantie hoor ik. Maar als je daar niet mee zit, én hem zelf wilt unlocken raad ik je aan er een uit Engeland te halen bij O2. Pluk een student van de straat die even helpt en loop een O2 shop binnen, dan loop je voor ongeveer 450 pond met een iPhone naar buiten. 10% Studentenkorting en 10 pond beltegoed;)

Hoe zou dat dan moeten werken? Als ik kijk naar de prijzen op de O2 site kom je nieteens vagelijk in de buurt van de prijs die jij noemt..

Bijdrager
    DennisT

Ik besef mij dat het een oude post is maar in mijn zoektocht (met name naar iPhone 5 info :lol:) naar informatie ben ik op deze pagina terecht gekomen, wellicht kan mijn update ook andere zoekers helpen. Onlangs heb ik ook het web afgespeurd op de beste aanbiedingen (los toestel) en ben uiteindelijk geslaagd bij de PhoneShop, dit via http://www.voordeligste-iphone.nl.

Grt, Dennis

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.