29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    NTG

de gekste acties van Steve Ballmer tot nu toe

wat is de meest gekke/maffe/bizarre/gestroorde actie van Steve Ballmer tot nu toe?

Filmpje 1

Filmpje 2

filmpje 3:P

het artikel http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3588

Bijdrager
    Rickje

1 is ’t leukst.

2 en 3 zijn ook wel gelijk aan elkaar. Wat een vent..:roll:

Bijdrager
    NTG

de 3e is volgens mij ook nep, maar ik heb het er toch maar bij gezet.:wink:

Bijdrager
    double-D

Ik vind de eerste erg leuk:)

Bijdrager
    sven-

Nummer 1 toont gewoon aan hoe gestoord hij is. Wel grappig om te zien, maar idioot om te beseffen dat zo’n man aan de top van een groot bedrijf zit. Ik blijf erbij dat ik het niet gek vind dat Microsoft zulke rotzooi maakt.

Inactief
    Anoniem

Volgens mij riep die ook een keer de hele tijd ‘Cheeseburgers’ en afentoe ‘Developers’ :P

Bijdrager
    Steff

:| :roll:

Bijdrager
    NTG

Tip als je nog gekker wil worden van deze gek: speel alle Filmpjes tegelijkertijd af:P :wink:

Bijdrager
    Jakobbb

Volgens mij heeft die gast te weinig zuurstof bij de geboorte gehad.

Bijdrager
    Mr Wabbit

Ik kan niet anders dan prijzen uitreiken bij dit topic…

Bijdrager
    Fierry

1 natuurlijk

Heeft die vent niet geleerd dat ie zich normaal moet gedragen als de pers in de buurt is :roll:

Bijdrager
    ecnerual
    ”Mr

Ik kan niet anders dan prijzen uitreiken bij dit topic…

*plaatje*

Eigenlijk hoor je de tekst in het plaatje wel elke keer te veranderen, hé.;) Anders klopt het alsnog niet en is heel het effect weg.:P

Moderator
    Koen van Tongeren

Kom op Wabbit, heb een beetje respect voor andermans topics in de lounge, je bent wel erg makkelijk met bekers aan het smijten de laatste tijd.

Anyway, voor mij wint nummer 2, een klassieker! De tweedehands autoverkoper gespeeld door een man met de instelling van een sjacheraar.

Bijdrager
    Steff

Koen, het is hier toch een Apple website of is de historie met ‘MacOSX.nl’ totaal verdwenen? Waarom laat je iedere zielige puber op een saaie middag hun kinderachtige topic’s in elkaar bouwen? Je ziet toch zelf ook dat dit niet zo enorm interessant is, althans voor de grote groep gebruikers.

Ik ben het i.i.g. volkomen met Wabbit eens. Of valt het plaatje soms verkeerd?

Moderator
    Koen van Tongeren

Nee, het topic staat in de lounge, de plek waar niet-apple gerelateerde topics al sinds het prille begin van MacOSx.nl in 2001 welkom zijn, zo lang ze aan onze etiquette voldoen. Ik kan me toch niet voorstellen dat jij Apple relevantie hebt gevonden in de andere topics in de lounge?

Bijdrager
    Steff

Nee niet alles hoeft met Apple te maken te hebben in de louge. Maar soms zijn er hier acties van kleine kinderen die 20 nieuwe topic’s openen met nutteloze opening berichten. Als protest tegen alle nutteloze berichten die er al bestaan. Dit is er namelijk ook zo een. Niet dat ik het zal doen maar ik snap niet wat dit op deze website hier doet.

Bijdrager
    sven-

Toch… als iedereen nou zo’n topic negeert, zakt het vanzelf weer naar de bodem. Het enige is dat de zoekresultaten wel vertroebelen met al die topics.

Moderator
    Koen van Tongeren

Tja, toch voldoet het volledig aan de eisen en wenselijkheden die bij de start van MacOSX.nl uiteen zijn gezet, dus het topic heeft gewoon bestaansrecht, om precies de zelfde reden dat al die andere non-Apple topics welkom in de lounge zijn en daarom gaan we vrolijk door.

BTW, mogen er ook andere filmpjes gedeeld worden? Ik vind namelijk dit recente filmpje ook wel een kandidaat…

Bijdrager
    sven-

Liep op YouTube weer eens tegen onderstaand filmpje aan. Hij heeft het gewoon keer op keer helemaal fout. En volgens mij kán hij niet eens normaal praten

Bijdrager
    Mr Wabbit

Om apple relevantie gaat het niet…Het om het feit dat er de laatste tijd voor elk wissewasje een topic wordt geopend..Terwijl er genoeg alternatieven zijn..Voor dit topic het Stomme, leuke, interessante, grappige LINKS… topic bijvoorbeeld.. Het is niet dat ik graag met die beker smijt..Correct me if I’m wrong meneer Koen, maar tot dit topic hebben de moderators me gelijk gegeven als ik de beker uitdeelde..Dus ga nou niet zeggen dat ik het voor de lol doe, ik probeer gewoon een kritische blik te handhaven.

Feit is dat dit een topic is dat voor en tijdje wat reacties krijgt, maar dan gaat zakken in de vergetelheid, en meneer Koen, zeg nou eens eerlijk, hebben we al niet alle Steve Ballmer filmpjes hier langs zien komen? Reposts in een bestaand topic zijn niet erg, maar dit is geen topic of poll waard in mijn ogen..No offence aan de topicstarter, ik moet het wel even zo verwoorden..

Moderator
    Koen van Tongeren

We gaan hier niet verder over discussiëren. Er doen al 5 jaar topics de ronde over de teloorgang van de lounge (hint hint) waar rustig verder geklaagd mag worden. Ondertussen blijven we hier keurig volgens de forumregels stemmen op deze poll.

Bijdrager
    Mr Wabbit
    ”Koen

We gaan hier niet verder over discussiëren. Er doen al 5 jaar topics de ronde over de teloorgang van de lounge (hint hint) waar rustig verder geklaagd mag worden. Ondertussen blijven we hier keurig volgens de forumregels stemmen op deze poll.

Privebericht komt je kant op…

Bijdrager
    Steff
    ”Koen

Stemmen! Juist laten we dat doen om het daarna zo snel mogelijk te laten zakken! Ik zal het topic in mijn bladwijzers zetten dan kunnen we bij elk topic over Steve Ballmer wat wordt geopend hiernaartoe verwijzen.

:|

Bijdrager
    Bor

Het is voor mij duidelijk waarom hij bij Microsoft werkt: Ze wilden ook een Steve!

Bijdrager
    BloomPod

Ik had pas nog in een Podcast van OMT gehoord dat wie een appeltaart in het gezicht van Steve Balmer gooit één of andere prijs kreeg. Kan iemand mij duidelijk maken wat de prijs was (Dan weet ik al meteen of ik ga deelnemen :P)

Bijdrager
    Yaris

Geen originele uitdaging. Dat hebben ze bij Bill Gates ook al gedaan.

Bijdrager
    lbarends

dat was in belgie

Bijdrager
    NTG

en eieren… maar dan weer bij steve.B

Bijdrager
    sven-

Lol, en een van die mensen in de zaal met een MacBook:P

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.