4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    in absentia

De gedeelde bibliotheek 'Cloud Music Library' reageert niet. (503) via poort 443

Hallo, Ik heb sinds vandaag rare problemen met iTunes Music.

De gedeelde bibliotheek ‘Cloud Music Library’ reageert niet wat resulteert in het gegeven dat de music die niet offline staat niet meer te beluisteren is en dat ik om de haverklap deze melding krijg;

De gedeelde bibliotheek ‘Cloud Music Library’ reageert niet. (503)
    Controleer of eventuele firewallsoftware op zowel de gedeelde computer als deze computer zo is ingesteld dat communicatie via poort 443 mogelijk is.

Diensten zoals Apps downloaden en mijn iPhone syncen doen het maar de lay-out van de app-store is ook volledig uit het lood. Alle apps staan links uitgelijnd.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het kan verhelpen? Ik heb mijn modem al gereset.

Bijdrager
    mike.1306

Ik heb sinds vanavond dezelfde melding, ook geen idee wat er aan de hand is. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

Bijdrager
    iMad

Itunes / Voorkeuren / Geavanceerd / Stel cache opnieuw in, dan iTunes herstarten.

Bijdrager
    Daan

Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. maar “Itunes / Voorkeuren / Geavanceerd / Stel cache opnieuw in, dan iTunes herstarten.” werkt helaas niet:( iemand toevallig een andere oplossing?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.