6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDon

De geadresseerden NIET bewaren in mail app

Hallo allemaal,

Ik loop binnenkort tegen een probleem aan waarvan ik de oplossing niet kan vinden op het net. Hopelijk kan ik hier (wederom) wat antwoorden krijgen.

Ik doe wat werkzaamheden voor onze wijkvereniging en wil later deze week een mail versturen naar de leden. Hiervoor heb ik een account geïnstalleerd in de Mail app. Werkt prima!
    Nu hebben we een flinke lijst met leden en deze wijkbewoners wil ik niet terug zien komen in mijn toekomstige mailtjes die ik nog moet maken. De altijd zo handige automatische aanvulfunctie zou ik voor deze mensen dus NIET willen gebruiken. Maar als ik voor mezelf een mailtje verstuur wil ik dat juist weer WEL. Lastig misschien, maar is dat mogelijk?
    Bijvoorbeeld bij iPhoto heb ik een aparte bibliotheek gemaakt voor de foto’s van de wijkvereninging. Maar kan niets vinden over een vergelijkbare oplossing voor de Mail app.
    Benieuwd naar jullie reacties/oplossingen;-)

Gr. Don

Bijdrager
    IGBA

Verreweg de meest elegante oplossing: apart gebruikersaccount maken voor alles wat met de wijkvereniging te maken heeft.

Bijdrager
    computer space

Gooi de hele mailinglijst in Mailchimp. Voldoe je meteen aan spam-regels.

Inactief
    Anoniem

Ga in Mail naar menu-optie “Venster” en kies het “Geadresseerdenoverzicht”. Verwijder daar degenen van de wijkvereniging.

Bijdrager
    KarelWillem

De altijd zo handige automatische aanvulfunctie zou ik voor deze mensen dus NIET willen gebruiken. Maar als ik voor mezelf een mailtje verstuur wil ik dat juist weer WEL.

Geblokkeerd
    Bento
    MacDon op 27 januari 2014

Ik doe wat werkzaamheden voor onze wijkvereniging en wil later deze week een mail versturen naar de leden. Hiervoor heb ik een account geïnstalleerd in de Mail app. Werkt prima!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.