4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Benja

Printer print niet op 10X15, HP Envy 7640

ik heb een vraag en probleem,

wil een foto uitprinter in de fotolade maar die print die niet uit er komt steeds A4 uit terwijl ik heb aangegeven op formaat 10×15 in via de fotolade, dit is mijn printer:
    hp Envy 7640
    Als ik het via mobiel doet werkt het wel maar niet via mijn mac computer.

weet iemand een oplossing of wat het kan zijn?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Pete.Z. Reden: Verplaatst uit OMT forum, titel aangepast

Bijdrager
    iMac Lover

Ik herken dit, ik had ook zo iets met mijn HP printer een poosje geleden
    Heb je in systeem instellingen voor je HP printer, de HP printer in het netwerk delen aanstaan?

Ik kan het nu niet goed zien, dit bericht gepost via mijn ipad

Bijdrager
    EagerB0bNerd

herken dit niet, maar os x komt met voorgeïnstalleerde printerdrivers voor een heleboel printers van de bekende merken (Epson, HP, Brother, noem maar op). Voor speciale features (afwijkende formaten, randloos printen, printen op CD) heb je de driver nodig van de fabrikant. Daar zou ik eens naar kijken. Wat je kan proberen is de driver die je nu hebt weggooien en dan vanaf de site van HP de nieuwste driver voor jou printer/besturingssysteem downloaden en installeren.

Bijdrager
    Benja

Bedankt voor de tips, heb deze dingen gedaan maar nog steeds print die op a4 uit, terwijl ik fotolade heb aan gegeven fotolade is toch wat ik de foto-papier van 10×15 in hebt, want de hoofdlade ligt de a4.
    erg vreemd dat die blijft uitprinter via de hoofdlade met A4

heb bij delen printer alles aangevinkt.
    als ik naar printer gaat, voor welk papierformaat moet ik dan kiezen als ik via fotolade een foto wil laten uitprinten van 10×15?

hoop dat iemand nog een oplossing weet?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.