8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Shyos

De en

Als je al

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Shyos.

Moderator
    Night

…en de bedoeling van deze post is…?

En verder: wat heeft dit met de hardware van de iPhone te maken?

Bijdrager
    Dommel

Nutteloze post. Ook weinig onderbouwing erbij..

Ook heeft de inhoud van deze post er redelijk mee te maken waar je woont. Mijn ouders wonen in het oosten en daar heb je met T-Mobile bijzonder slecht bereik. Dit is een reden voor mij om niet voor T-Mobile te kiezen.

Bijdrager
    SunKeeper

Op 4G of op 3G?

Sinds een paar weken is Zeeland ook op 4G gezet bij T-Mobile en nu kan ik echt geen plek meer vinden zonder een prima 4G-dekking.
    3G-dekking was een stuk minder, vooral in een zuidelijk deel polder.

4G heeft gloednieuwe antennes in iedere zendmast. Daarom duurde het langer bij T-Mobile, maar het is nu wel direct goed in orde i.t.t. sommige andere providers die 4G op dezelfde manier aanklooien als destijds met 3G is gedaan.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  SunKeeper.

Bijdrager
    Dommel

In het oosten tegen Duitsland aan. Was destijds op 3G netwerk. In huis geen bereik kan niet bellen ook geen sms ontvangen. Dekking van Vodafone en KPN zijn daar beter.

Tele2 (volgens mij ook T-Mobile) heeft het probleem nog steeds met Slechte verbinding (zus en zwager) ook bij 4G.

Ik heb nu Vodafone en sinds de overstap nog geen problemen gehad. Altijd vriendelijk geholpen, en zelfs gewoon telefoon om kunnen ruilen voor een nieuwe bij een defect (1 week na aankoop).

Bijdrager
    KarelWillem
    Night op 26 oktober 2015

…en de bedoeling van deze post is…?

Het is een reactie op de opvallende Vodafone reclamestukjes op de voorpagina.

Bijdrager
    Ethiron

Vodafone zal wel een van de weinige providers zijn die willen meedoen aan dit soort campagnes.

Eerder sponsorde ze iCulture al, en nu kopen ze reclameruimte in op OMT.

Advertorial. Omdat een hobby als One More Thing geld kost om in de lucht te houden, bieden we af en toe ruimte aan adverteerders: bovenstaand artikel is een betaalde reclameboodschap. Lees meer artikelen van Advertorial.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  Ethiron.

Bijdrager
    yasser

in België zijn de providers c..t, ja kan hier max 2GB mobiel internet krijgen bij een abonnement misschien bij een actie/promotie 4 maar vind ik maar weinig in vergelijking met Nederland

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.