24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    william89

De dockconnector van de nieuwe iPod Nano, een ‘vluggertje?’

Hier net de nano in handen gehad op de zaak, maar het bolle scherm reflecteerd wel iritant hoor!!! En de dockconnector gaat heel stroef echt heel slecht!!!…

Overhaast?

Moderator
    unSOUND
    ”william89″

Overhaast?

Met je conclusies ?

Ja.

Bijdrager
    william89

Het was niet serieus bedoeld hoor :innocent: …

Maar het valt op dat de dockconnectorkabel echt heel moelijk erin gaat, en het scherm reflecteerd gewoon best erg. Dat van het vluggertje is overdreven dat snap ik 8) …

Maar ik wacht andere meningen af, ik heb het nu bij 8 nano’s getest allemaal hetzelfde euvel…

Bijdrager
    Also Starring

Reflecteert is met een t.
    Als iets of iemand actief iets doet, is het altijd met een t. Hij loopt.
    Niet om te zeiken maar het staat beetje knullig.

groen mannetje::mrgreen:

Verder lijkt het me inderdaad wel irritant.

Moderator
    unSOUND

Die dock conector hoort bij de nano overigens ook stroef te gaan, omdat er immers snoeren zijn waar hij mee om je nek hangt… Daar moet ie dan wel goed aan vast blijven zitten natuurlijk.

Bijdrager
    R-Flow
    ”unSOUND”

Die dock conector hoort bij de nano overigens ook stroef te gaan, omdat er immers snoeren zijn waar hij mee om je nek hangt… Daar moet ie dan wel goed aan vast blijven zitten natuurlijk.

Daarvoor hebben ze toch gewoon een kliksysteem waarbij je de zijkanten moet indrukken om ‘m los te krijgen..?

Bijdrager
    KarelWillem

Is dat scherm echt bol? Hoe retro….

Bijdrager
    william89

Ja het loopt mee in het ovale model van de Nano

Bijdrager
    william89
    ”Also

Reflecteert is met een t.
    Als iets of iemand actief iets doet, is het altijd met een t. Hij loopt.
    Niet om te zeiken maar het staat beetje knullig.

groen mannetje::mrgreen:

Verder lijkt het me inderdaad wel irritant.

Ik hou niet zo van “nederlands verbeteraars” maar dat zal wel zijn omdat het vaak gebeurd :innocent:

Moderator
    unSOUND
    ”.RR”

Daarvoor hebben ze toch gewoon een kliksysteem waarbij je de zijkanten moet indrukken om ‘m los te krijgen..?

Nee, ze zijn op een gegeven moment over gegaan op pluggen zonder die knopjes… Die zitten dus gewoon vast door de stroefheid. Veel mensen schenen de dock conector kapot te trekken door de knopjes niet ( goed ) in te drukken.

Bijdrager
    MacMartino

Uh,… je bedoelt: …omdat het vaak gebeurt. Dus ook met een ‘t’ in plaats van een ‘d’.
    Zo langzamerhand (ja, deze is dan wel met een d ;)) is het wel goed om te corrigeren, want er zit volgens mij
    zo ongeveer geen foutloos bericht meer tussen.

Bijdrager
    R-Flow
    ”unSOUND”

Nee, ze zijn op een gegeven moment over gegaan op pluggen zonder die knopjes… Die zitten dus gewoon vast door de stroefheid. Veel mensen schenen de dock conector kapot te trekken door de knopjes niet ( goed ) in te drukken.

Dat is de nieuwe USB 2.0 naar Dock connector stekker voor de verbinding met een computer. Jij komt net met een uitleg dat het wel stug moet gaan omdat je die nano ook om je nek kunt hangen. Het lijkt mij sterk dat die dingen (voor om je nek dus) geen kliksysteem hebben ter beveiliging en het dus puur moeten hebben van die stugheid.

Moderator
    unSOUND

Ik heb in diverse winkels ook van die “halsbanden” gezien met een knoploze stekker.

Bijdrager
    R-Flow
    ”unSOUND”

Ik heb in diverse winkels ook van die “halsbanden” gezien met een knoploze stekker.

Ik krijg spontaan visioenen dat me iPod op de grond klettert terwijl ik iets te hard over een drempel fiets.:D

Moderator
    unSOUND

Ja, helemaal idiot-proof lijkt het me niet… Maar ja.

Bijdrager
    R-Flow
    ”unSOUND”

Ja, helemaal idiot-proof lijkt het me niet… Maar ja.

Hehe mensen die er een iPod classic aan gaan hangen.:P

Moderator
    unSOUND

of een iPhone…

Bijdrager
    R-Flow

Tja je weet het maar nooit!

Moderator
    unSOUND

Ik zie het al helemaal voor me… Zo’n sportschool patser met een dikke nek, dikke gouden koningsschakel-ketting en een iPod classic aan een laynard…

Iiieuw.

Bijdrager
    Sunneh
    ”unSOUND”

Ik zie het al helemaal voor me… Zo’n sportschool patser met een dikke nek, dikke gouden koningsschakel-ketting en een iPod classic aan een laynard…

Iiieuw.

Dat noem ik pas blingbling!

Vriend van me pakt zijn nano (vorige generatie) gewoon aan de oordoppen vast.. ding hangt in de lucht de bundelen en ik kijk met verbaasde ogen en gedachten: Idioot .. wat doe je? wonderbaarlijk genoeg is het ding nooit gevallen nog..

Bijdrager
    TheM4inframe

Tuurlek niet, dat kan ik zelfs met men iPod Video (5G) alhoewel ik altijd schrik heb dat hij kapot valt, dus doe ik het niet meer :D

Bijdrager
    tommy666

Al eens gevoeld hoe weinig die nano weegt en hoe goed die oortjes vastzitten? die kun je zelfs als centrifuge gebruiken zonder dat de oortjes loslaten.

(NIET uitproberen,het is een manier van spreken)

Bijdrager
    jf

Nano 3G kun je prima aan de oortjes vasthouden, omdat ie vrijwel niks weegt inderdaad.

Op beide kabeltjes (die bij de nano zat en die bij de oplader zat) zitten toch echt knopjes aan de zijkant die je in moet drukken om de stekker uit de dock-connector te kunnen halen. Aanslutien gaat overigens ook op de 3G redelijk stroef.

Bijdrager
    R-Flow
    ”unSOUND”

Iiieuw.

Hahaha de iPod wel custom goud geverfd uiteraard met nep diamandjes.

”jf”

Op beide kabeltjes (die bij de nano zat en die bij de oplader zat) zitten toch echt knopjes aan de zijkant die je in moet drukken om de stekker uit de dock-connector te kunnen halen. Aanslutien gaat overigens ook op de 3G redelijk stroef.

Op de nieuwe niet meer.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.