10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

De citeer-link (knop?) doet het niet meer

Als ik op de link „Citeer” onderaan een bericht klik, schuift het venster naar het tekstvak onderaan om te antwoorden, maar het bericht wordt er niet in geciteerd.

Bijdrager
    KarelWillem

I.d.d., die is dood. Werkte al niet echt lekker, en het wachten was nog steeds op verbetering.

Die is er nu; gewoon weggehaald. .:)

Bijdrager
    sedikit

Het wordt hier steeds treuriger: behalve weer bovenstaand probleem: hoe lang duurt nu al het probleem dat af en toe de mogelijkheid “Bewerken” ontbreekt bij een geplaatste reactie. Bij de buren nooit zulke problemen, en daar bestaat de staf uit één of twee mensen. Hoeveel zitten er op OMT?…………..

Edit: verdomd, nu staat er weer eens wel die optie, “Bewerken”

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door  sedikit.

Bijdrager
    Shmoo

Edit: verdomd, nu staat er weer eens wel die optie, “Bewerken”

Dat heeft er altijd al gestaan. 😉

Als je reageert op berichten van het nieuws (homepage) dan kun je niet bewerken.

En bij de buren is het ook een hobby. Bij OMT moet Raymon + een aantal andere een salaris hebben aan het einde van de maand. Zo niet dan komen ze niet meer. Bij de buren moet je mensen betalen om weg te blijven! 😉

Appels en peren.

Bijdrager
    Shmoo

Een citeerfunctie is ook compleet overbodig. Alsof mensen iets kunnen zeggen dat ik op een tegeltje wil hebben.

Ze mogen blij zijn als ze bij mij even gebruik mogen maken van het toilet.

Bijdrager
    Brombeer

Dan bel ik wel aan tijdens Mama’s Pride….

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, dus? Omdat Raymon een salaris krijgt, kunnen ze verder niks voor elkaar krijgen?

Moderator
    Raymon Mens

Dit is een vervelende bug die we gaan oplossen, bedankt voor het melden!

Moderator
    Raymon Mens

Opgelost! Dit was een bekende bug in TinyMCE, de editor die op OMT gebruikt wordt. Die was onlangs met een WordPress-update bijgewerkt naar een nieuwe versie met een bug. Door de editor even te downgraden, werkt de functie weer. Meer over deze bug kun je hier vinden.

Raymon Mens op 7 december 2018 om 15:40

Dit is een vervelende bug die we gaan oplossen, bedankt voor het melden!

Als het nog niet voor je werkt, leeg je cache even.

Bijdrager
    Shmoo

Als je toch bezig bent. Controleer dan ook even meteen de template logic van BuddyPress. Alle pagina’s achter het profiel (tabjes) zijn stuk.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.