12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Yvesm007

De bugs in iPhone OS 3.0

Noem hier al jullie bugs in de bèta van iPhone OS 3.0:
    Mijn gevonden bugs:
    * YouTube werkt niet –> geen verbinding met YouTube
    * Maps werkt niet –> Kaarten laden niet

Nog bugs?
    post ze hier!

P.S. Voor allen die vastzitten en geen developer zijn, ik zal jullie niet helpen met jullie toe te voegen.
    Sorry hiervoor! Maar ik ga me niet bezig houden met zo’n problemen. Jullie waren hiervoor zelf verantwoordelijk en zullen hier jammergenoeg de gevolgen voor moeten dragen.

Bijdrager
    Xcode

Wat heeft men daar verder aan? Je kan beter een bericht naar Apple sturen joh!:)

Bijdrager
    Yvesm007

Akkoord, maar ik zou ze ook graag misschien kunnen verhelpen door iemand die er een oplossing voor heeft! :)

Bijdrager
    TRML

Misschien kan je beter gewoon wachten tot hij definitief geleverd word ergens van de zomer. :?

Bijdrager
    Calpa

Oplossing: Geen software installeren die niet voor jou bedoeld is :wink:

Bijdrager
    Yvesm007

Ooit al aan het feit gedacht dat ik developer was? :wink:

Bijdrager
    athens

Niks te doen mensen om je nu al druk te maken om iets wat er niet is.
    Zonde van de tijd!

Bijdrager
    macpro

Als je developer bent, hoe zit het dan met de NDA?

Bijdrager
    RickAlmighty

Apple heeft bekend gemaakt dat de Non Disclosure Agreement (NDA) die voor ontwikkelaars van software voor de iPod touch en iPhone van kracht was, is afgeschaft. Dat was al bekend in Oktober 2008.

Alleen delen van de SDK die nog niet gereleased zijn, zoals push-notification en andere toekomstige mogelijkheden, vallen nog wel onder de NDA. (Deze laatste regel moet nog een comfirmatie krijgen).

Bijdrager
    macpro

Maar dat geldt niet voor software die nog niet is uitgebracht.

When Apple lifted the original iPhone nondisclosure agreement in mid-2008, the company stated that it would still keep unreleased and beta versions of the SDK under NDA. Apple has retained this policy in light of the newly-available iPhone 3.0 SDK. Pre-release versions of the 3.0 SDK are considered Apple Confidential Information and subject to the confidentiality obligations that iPhone developers must agree to before they are permitted to download the latest software. That means you, as a developer, cannot disclose pre-release features other than public information disclosed directly by Apple, including the features it announced publicly at yesterday’s press event.

bron: iPhone dev: 3.0 SDK ships with new ducking NDA

Oftewel: door dit topic te starten breekt Yvesm007 de NDA.

Bijdrager
    diotav

Klagen over een BETA .. bijzonder.:roll:

Bijdrager
    Yvesm007
    ”macpro”

Maar dat geldt niet voor software die nog niet is uitgebracht.

When Apple lifted the original iPhone nondisclosure agreement in mid-2008, the company stated that it would still keep unreleased and beta versions of the SDK under NDA. Apple has retained this policy in light of the newly-available iPhone 3.0 SDK. Pre-release versions of the 3.0 SDK are considered Apple Confidential Information and subject to the confidentiality obligations that iPhone developers must agree to before they are permitted to download the latest software. That means you, as a developer, cannot disclose pre-release features other than public information disclosed directly by Apple, including the features it announced publicly at yesterday’s press event.

bron: iPhone dev: 3.0 SDK ships with new ducking NDA

Oftewel: door dit topic te starten breekt Yvesm007 de NDA.

Oké, je hebt blijkbaar gelijk. Ik dacht dat dit mocht over de geweten features. Niet dus…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.