28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    WallytheShark

De beste Windows Laptop PC is een …

… een MAC natuurlijk. Het is nu ook getest en bevestigd door Computable (Zo’n PC blad dat niemand van ons leest natuurlijk). De testresultaten zijn echter online gezet:

http://www2.computable.nl/downloads/test_notebooksinfo.pdf
    http://www2.computable.nl/downloads/test_notebookstest.pdf

Verder uit het artikel: “We hadden geen tijd om ook de Macbooks en de allergrootste Macbook Pro te testen, maar waarschijnlijk zouden die ook zeer goed zijn”. en “de Mac laat in de Windows test de andere modellen ver achter zich.

Ook de prijs/prestatie vonden ze zeer goed en dan hebben ze nog niet eens gemeld dat je er een veel beter OS bij krijgt (de test was hoe windows op de mac het deed tov windows op andere laptops). Nu zitten we misschien alweer een tijdje op een update van de macbooks te wachten, maar uit deze test blijkt dat ze nog heel goed meekomen…

:evil: :evil: :evil: :evil:

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik krijg wel een stotterend geluid op Windows Vista, die ik niet op een pc laptop krijg… om Windows optimaal te draaien kies ik liever toch voor een pc, en laat ik een Mac waarvoor hij bedoeld is :wink:

Bijdrager
    d3nn

Voor veel mensen die een macbook(pro) hebben is dit wel een leuke test maar niet relevant want zoals je zelf al zegt krijg je een beter OS bij het systeem zodra je er 1 koopt wat tegenwoordig alles kan wat je met windows ook kunt. Zelf ben ik sinds ik mijn macbook heb alleen te vinden op mijn pc als ik grote verslagen moet typen omdat het scherm van mijn macbook niet genoeg content kan laten zien op het 13″ schermpje.

Als ik binnenkort weer een nieuw extern scherm heb (denk een 23″ cinema display) dan gaat de hele pc zooi de deur uit of naar mijn zusje ofzo en dan is het ook gelijk “bye bye windows”.

Bijdrager
    John Wijnen

Die test liegt er niet om zeg!

Ik vraag me wel iets af: zijn er grote verschillen in de prestaties van bv Photoshop onder bootcampWinXP versus OSX zelf? (op dezelfde Mac bedoel ik dus). Dat prestatieverschil zou er dan nog eens bovenop komen.

Misschien niet het juiste forum om dit te vragen :wink:

groeten John

Bijdrager
    John Wijnen

BTW: hier het artikel zelf, ipv alleen de testresultaten:

http://www.computable.nl/artikel.jsp?id=1944609

Bijdrager
    appie12

zit zelf nu op een acer lapflopje hij is 1jaar en hij ziet er niet meer uit

Bijdrager
    G-Force

Acer is ook prut… Ik mag toch zeggen dat mijn Asus er nog goed uitziet na ‘em een jaar meegesleept te hebben naar school, alleen in de hoekjes slijt de verf er een beetje af.

Bijdrager
    Mac-Me

HP notebooks,de enige Windows notebooks waarvan ik vind dat die nog een beetje ”design” hebben.:) Acer heeft gewoon goede notebooks,maar ze zien der niet uit:P

Bijdrager
    Electr0n
    ”Mac-Me”

HP notebooks,de enige Windows notebooks waarvan ik vind dat die nog een beetje ”design” hebben.:) Acer heeft gewoon goede notebooks,maar ze zien der niet uit:P

Vind de mijne er toch goed uitzien al zeg ik hetzelf!

Bijdrager
    .Arne
    ”G-Force”

Acer is ook prut… Ik mag toch zeggen dat mijn Asus er nog goed uitziet na ‘em een jaar meegesleept te hebben naar school, alleen in de hoekjes slijt de verf er een beetje af.

Tuurlijk, de Macs blijven onovertroffen, maar qua Windows laptops zijn de Acers dan nog de beste. :innocent:

Inactief
    Anoniem

Nou, bij de laptop van mijn vader komt het plastic eraf zodat je direct het ijzer aanraakt:|

Bijdrager
    Aeschere

Als het gaat om design staan de alienware laptops ver boven de rest. Je moet alleen niet naar de prijs kijken.

Bijdrager
    n8n
    ”Aeschere”

Als het gaat om design staan de alienware laptops ver boven de rest. Je moet alleen niet naar de prijs kijken.

Lelijker kan bijna niet nar mijn mening :sealed:

Bijdrager
    G-Force
    ”.Arne”
    ”G-Force”

Tuurlijk, de Macs blijven onovertroffen, maar qua Windows laptops zijn de Acers dan nog de beste. :innocent:

Acer de beste? Dat ben ik niet met je eens, er is echt veel en veel beter spul te krijgen dan dat. IBM/Lenovo om een voorbeeld te noemen…

Bijdrager
    dave-mbpro

fuck you windows kheb mij macbook pro nu ongeveer een maandje en kmoet niks ans meer hebben draai zo lekker chill:p kheb er een nice cinema display van 23″ naast staan
    vista kan den boom in :P

Bijdrager
    dave-mbpro

wtf!!! meen je dat nu vind jij die gore alienwear pc’s mooier dan die geil mac’s fuckyou man mac owned dadesign is toch veel mooier dan alienwears da is echt mottig vidn ik:p

Inactief
    Anoniem

En nu nog een keer in begrijpelijke taal:? :P

Bijdrager
    iNico

ik heb op mijn iMac ook Windows Vista staan ik heb dat gedaan omdat nog graag game en er niet zoveel goeie spelletjes bestaan voor de mac en ik nog berge spelletjes had liggen van windows xp op mijn pc windows vista is wel slecht en ik krijg ook een stotterend geluid zoals iemand hier boven schreef maar het is altijd handig… maar nu heb ik nog een probleempje daarmee waarmee misschien iemand mij kan helpen : als ik mijn iMac gewoon opstart en niet op ALT druk (vor die 2 HD’s een voor mac en een voor windows) dan start die automatisch op in windows weet misschien iemand hoe ik die gewoon terug automatisch kan laten opstarten in Mac OS X

Bijdrager
    magic-with-mac

Ik zou dave-mbpro graag willen verzoeken zijn taal netjes te houden. Zeker tegen andere forumgebruikers.

Moderator
    Poezenbeest

Op de vorige pagina, onderaan:

”dave-mbpro”

fuck you windows kheb mij macbook pro nu ongeveer een maandje en kmoet niks ans meer hebben draai zo lekker chill:p kheb er een nice cinema display van 23″ naast staan
    vista kan den boom in :P

Op deze pagina bovenaan:

”dave-mbpro”

wtf!!! meen je dat nu vind jij die gore alienwear pc’s mooier dan die geil mac’s fuckyou man mac owned dadesign is toch veel mooier dan alienwears da is echt mottig vidn ik:p

Wat ik denk dat deze (aan zijn IP te zien) Belg wil benoemen, is dat hij genoeg heeft van Windows, omdat hij sinds een maand over een MacbookPro beschikt, die erg prettig/rustig draait. Overigens kan dankzij een 23″ Cinema Display de nieuwe variant van Windows hem gestolen worden.

In het tweede citaat denk ik dat hij benoemt dat hij het niet eens is met degene die voor hem (hijzelf?),, die heeft gesteld dat AllenWear-laptops ook mooi vormgegeven zijn dan de hitsige Macs (?)

Dan volgt er een zin die noch in het Engels, noch in het Nederlands enige gevoel voor taal en fatsoen laat zien, maar hij bestaat wel uit Nederlandse en Engelse woorden. Ik doe een poging:
    Neuk jou, Mac (ik neem aan Apple Inc.) bezat dat ontwerp//is toch veel mooier dan AllenWear/dat is gruis/muf/vliegjes.

Ik sluit me aan bij het verzoek tot netter en verzorgder Nederlands. Als je geld hebt om een MBP en een 23″CD te kopen, dan kom je uit een milieu dat zich best goed onderwijs kan veroorloven.. Neem mijn raad aan en maak e gebruik van.

Tot slot: het staat niet zo sterk als je jezelf afkraakt…. zeker niet als je net twee weken op een forum zit.

Bijdrager
    Hanhart

Een kleine vertaling/interpretatie

vista kan den boom in

Neuk jou windows, ik heb mijn macbook pro nu ongeveer en maand en ik moet niets anders meer hebben. MacosX draait gewoon goed. Ik heb ook een mooie cinema display 23 ” staan. Vista kan de boom in.

Wat de neuk! Vind jij die alienwear pc’s mooier dan die mooie macs? Neuk jou man. Het design van de macs is zonder enige twijfel mooier dan het desgin van die alienwear computers. Ik ben het dus niet eens met jou.

-Geen dank. :P

Bijdrager
    tommy666

zalige vertalingen allebei:D

even over het mac-alienware gedoe:Smaken verschillen nu eenmaal,het zou hier nogal leuk worden als we allemaal op dezelfde vrouw(of man) zouden vallen,hetzelfde graag zouden eten,dezelfde films graag zouden zien etc. etc. Verschil moet er wezen,alleen dan komen er ook echt creatieve ideeën naar boven.Ik persoonlijk vind alienware computers wel knap qua design,heb er zelf nog eentje gehad,maar mac OS X is toch wel nét(sarcasme) beter dan windows.Ik denk echter niet dat je met de Mac Pro de alienware ALX gaat verslaan als het erop aan komt om windows te draaien(zeker niet als je ze allebei zelf samenstelt).

Bijdrager
    milann

Haha, volgens mij is het een echte straatbelg….
    Met zijn wtf e.d.

Super vertalingen trouwens, hahahaha..

edit: en die alienware notebooks, ik vind het niks…. Lijken echt op aliens, haha..

Geblokkeerd
    Anoniem

Misschien leuk om ze als bonus naar de NASA of naar het ISS te sturen? :wink:

Bijdrager
    Overstappertje

Inderdaad leuke vertalingen, als ik ook nog een duit in het zakje mag doen:

vista kan den boom in

Wel verdraaid, ik ben nu ongeveer een maand in bezit van een Macbook Pro en ik voel werkelijk niet de geringste behoefte enige andere apparatuur hiervoor in de plaats te hebben. Mijn Apple draait echt als een zonnetje. Tevens heb ik een bioscoopdisplay van maar liefst 23 inch ernaast opgesteld. Ik zou graag hebben dat Windows Vista zich in de dichtstbijzijnde boom zou begeven.

Welnu, hier kijk ik van op! Meent u dit nu werkelijk, acht u deze verontreinigde Alienwear pc’s mooier dan deze opgewonden Apples? In dat geval, heb maar geslachtsgemeenschap met jezelf. Een Mac overtreft dit design toch echt, de voorgenoemde Alienwear poepmachines zijn in alle ernst redelijk insectueus, is mijn mening.

Bijdrager
    Matthiasb

Die laatste was geweldig!:lol:

Bijdrager
    tommy666

Overstappertje: een 10 voor creativiteit

Bijdrager
    Overstappertje

dank je, dank je, ha, teveel eer voor mij. :)

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.