17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

De beste video converter voor mac

Beste omt’ers

De vraag is vaker gesteld maar ik kom er niet echt uit, ik ben op zoek naar een goede “one click” video converter voor mijn macbook pro waarmee ik zonder moeite .vob bestanden kan omzetten naar bestanden geschikt voor itunes en het liefst bestanden die kleiner worden. Dus als een .vob 1gb is zou ik hem graag naar een andere bestandsformaat converteren zodat hij 600mb ? word.

Ik heb dit o.a geprobeerd met handybrake deze maakt van ieder .vob bestandje dan losse filmpjes dat wil ik niet er moet 1 afspeelbaar bestand van worden gemaakt. Wie weet een goede converter die makkelijk is in gebruik “one click” en zodat ondertiteling eventueel ook automatisch meegebakken word. Snelheid zou ook een fijn item zijn

Hoop op spoedige tips

Bijdrager
    SunKeeper

Heb je al in de Mac App Store gekeken?

Daar zijn ook een hoop gratis videoconverters te vinden die misschien kunnen doen wat jij wilt.

Bijdrager
    arw

Dat heb ik idd al geprobeerd ik vond daar smart converter pro echter ondersteund deze niet .vob in de apple store versie die ik had gekocht. Apple heeft hier een beleid voor “helaas voor mij”

Bijdrager
    tarun

.VOB is het formaat dat DVD gebruikt. Lukt het misschien om deze .VOB in een map VIDEO_TS te plaatsen en dan met VLC om te zetten naar wat jij wilt?

Bijdrager
    TRML

Je moet bij Handbrake ook niet de losse VOB bestandjes aan klikken maar de map waarin die VOB bestandjes zitten, dan kan je alles wat jij wil, en ik vind Handbrake ook nog eens snel ook.

Bijdrager
    TommyNova

Handbrake werkt echt simpel, en snel ook.

Bijdrager
    wverveer

handbrake werkt goed, maar zonder ondertitels…

Bijdrager
    TommyNova

Nee, is niet helemaal waar. Als ze aanwezig zijn, kun je ze selecteren en zet ie ze er netjes onder.

Althans, uit eigen ervaring dan.:-)

Bijdrager
    Afroman

Ik gebruik de Adobe Media Converter. Meer dan prima.

Bijdrager
    wverveer

yep eronder….en dan is het formaat niet meer compatible met mijn tv.. (1 jr oud)
    dus dan mis ik iedere keer de 2e regel…als ik dat kon verhelpen was ik wel blij met handbrake, maar schijnt een bekend probleem te zijn

Bijdrager
    Sascha

HandBrake bakt toch (bijna altijd) de ondertitels vast in het beeld? Dan snap ik niet waarom jij jouw probleem ondervindt Wverveer? Of het moesten apart gedownloade .srt ondertitels zijn. Dan kan je ze enkel soft-encoden.

Bijdrager
    wverveer

hmmmm…dat dacht ik ook…er staat tenslotte burn in…en ik heb diverse downloads geprobeerd…nog maar meer proberen…gezien dat er toch positieve reacties zijn over handbrake

Bijdrager
    magichhy

AVCHD Converter for Mac is designed for you to convert M2TS, MTS files to iMovie MP4, and allow you to transfer AVCHD MTS, M2TS files to MOV, M4V, AVI, MPEG-4, 3GP, FLV etc. Then you can import MTS files to iMovie’11 on Mac OS for editing. Besides, With this AVCHD Converter for Mac you also can convert and import AVCHD MTS, M2TS files to Mac FCPX, iTunes, iDVD, FCE, iPod, iPhone4, iPad and other popular players such as PS3, Samsung Galaxy Tab, Blackberry Playbook etc. http://www.hdconverterformac.com/mac-avchd-video-converter.html

Bijdrager
    KarelWillem

Ach, en daar hebben we weer zo’n speciaal lid geworden spammer, waarbij we zeker niet op zijn link gaan klikken.

:lol:

Bijdrager
    wverveer

IK heb nu ivi via de appstore…en tot nu toe werkt deze goed…met ondertitels..direct in itunes…

Bijdrager
    AngelinaAdelaide

beste video converter voor mac is video converter for mac

Bijdrager
    FilX
    AngelinaAdelaide op 29 augustus 2013

beste video converter voor mac is video converter for mac

ja…maar wel 35 euro… dus dat zal ts een probleem vinden ben ik bang… hij wil zijn vob-jes niet voor niets ‘verkleinen’ tot handzame pakketjes, zullen we maar zeggen;-) en dan zijn discretie en oplopende kosten een belangrijke factor om onder de duim te houden…

Handbrake does the job… en is gratis…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.