11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Ervmore

De beste internetbrowser voor OSX Lion 10.7.3

Hallo OMT-ers,

Ik vroeg me af wat de beste browser was voor Mac.
    Welke gebruiken jullie?
    Momenteel gebruik ik het meeste Firefox maar die vindt ik nogal traag.
    Dus welke gebruiken jullie en welke bevelen jullie me aan?

Gr.
    EM

Bijdrager
    stavos

Ik denk niet dat er een beste browser is specifiek voor 10.7.3. En dat de keuze voor een browser heel persoonlijk is. Installeer er een paar (de meest bekende zijn immers gratis) en probeer ze uit. Je Mac kan er prima mee om gaan wanneer je meerdere browsers geïnstalleerd hebt. En ook wanneer je later weer browsers verwijderd.
    Wil je eerst ervaringen lezen van anderen voordat je zelf gaat installeren, kijk dan eens rond in de verschillende draadjes op OMT.

Bijdrager
    Churchil

Voor mij Safari, al was het maar omdat het zo perfect samenwerkt met de magic trackpad. Ik heb het gevoel dat Chrome net iets sneller is, maar dat weegt in de verte niet op tegen het gemak van het browsen met gebruik van de trackpad.

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon heel fijn Safari.

Na een paar maanden Google Chrome, ben ik toch weer terug bij Safari.

Bijdrager
    syltheboy

In 99% van de gevallen gebruik ik gewoon Safari, maar als ik af en toe eens een of meerdere potjes iSketch speel gebruik ik Chrome. Onder Safari ondervind ik namelijk het probleem dat verbinding vaak verbroken wordt en ik daardoor opnieuw moet inlogggen. Dan begin je dus weer bij 0 punten.

Geblokkeerd
    Bento
    Churchil op 02 februari 2012

Voor mij Safari, al was het maar omdat het zo perfect samenwerkt met de magic trackpad. Ik heb het gevoel dat Chrome net iets sneller is, maar dat weegt in de verte niet op tegen het gemak van het browsen met gebruik van de trackpad.

Welke gestures werken niet bij Chrome dan?

Bijdrager
    Lauwrence

Safari en voor die sites die niet netjes werken Firefox. Chrome heb ik in het verleden geprobeerd, vond het maar wat traag, zeker niet de bliksemsnelle browser dat Chrome op Windozen is…

Bijdrager
    App69

Safari.

Bijdrager
    iep

Hier is het gewoon Firefox Beta wat op dit moment versie 11 beta 1 is. Werkt erg prima en snel. Safari gebruik ik zelden, die is gewoon ontzettend nukkig maar daarmee doet het weer wel z’n naam eer aan:evil:

Bijdrager
    SunKeeper
    Bento op 02 februari 2012

Welke gestures werken niet bij Chrome dan?

Ze werken wel, (swipen tussen pagina’s) maar het gaat een beetje stug, en het reageert ‘traag’ op de input. Trager dan Safari i.i.g.

Bijdrager
    App-ie

Firefox en Safari. Chrome doe’k ff niet meer, want hij moet altijd ff update dit en tools dat… Volgens Little Snitch dan…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.