10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Tim K.

Verzendtijd van de Apple Battery Charger

Een goede morgen OMT’ers,

Ik heb gister ochtend (rond 10:00) de Battery Charcher van Apple besteld en ik heb hem zo snel mogelijk nodig. Nu ben ik benieuwd hoe lang de verzendtijd is, er stond 24 uur, en niets over werkdagen.
    Iemand enig idee of ervaring?

cheers,
    Tim

Bijdrager
    Thoomas

Volgens mij betekent de 24 uur de tijd tot wanneer hij verzendklaar is. Dus dat hij binnen 24 uur wordt verzonden. Dan moet het postbedrijf vervolgens nog na die 24 uur je pakketje afleveren. Verwacht maar dat je hem rond dinsdag ontvangt.

Bijdrager
    KarelWillem

Je krijgt vanzelf bericht wanneer deze word afgeleverd.

Die 24 uur geeft aan wanneer hij verzonden wordt. Maar dat zegt op zich nog niet zo heel veel.

Als je hem zo snel nodig had, had je hem zaterdag beter gewoon bij een winkel kunnen halen.

Bijdrager
    Dennissimeau

Kijk even naar je rechterbovenhoek van je Mac. Kijk weer terug hierheen… welke dag is het?:P Zondag krijg je sowieso niks in de brievenbusch. Behalve een hoop rotzooi van je lokale supermarkt ofzo (reclameblaadjes).

Bijdrager
    Macosxachist

WTF is een charcher?

Bijdrager
    KarelWillem

WTF is een WTF?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Yggdrasil

@ Macosxachist: Je weet ook wel dat hij charger bedoelt.
    @ Yaris: Drrrooog…:lol:

Bijdrager
    KarelWillem

Staat Yaris er ook tussen dan?

Dat rare forum ook. Die zie ik hier niet.:lol:

Bijdrager
    Sven93

Je kan altijd je bestelstatus bekijken (deze nu wel tijdelijk in onderhoud zie ik net) en als je dan gedetailleerde info bekijkt kan je adv het bestelnummer van de bestelling op ups.be jouw levering volgen. Ik zou beter kunnen uitleggen met screenshot, maar doordat het bestelstatus gedeelte van de store tijdelijk in onderhoud is kan ik dit niet.

EDIT:

Het onderhoud is net gedaan.

Log In in de Apple Online Store > Bestelstatus > Volg deze zending > Kopieer dan het ‘Carrier Tracking Number’ (bevind zich onderaan de linker kolom).

Ga dan naar UPS.be of UPS.nl en plak het ‘Carrier Tracking Number’ linksboven in het Traceer vak en dan kan je je zending volgen (als je daarna op gedetailleerde informatie klikt).

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.