17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    william89

De 3 bolletjes

Rood = :apple: Q
    Oranje = :apple: M
    Groen = ???

Bijdrager
    Nick Nack

Eigenlijk is rood Appeltje + W

Bijdrager
    Ian83

Zoom (groen) heeft geen standaard toetsencombinatie. Je kunt deze wel instellen met het toetsenbord paneel van de systeemvoorkeuren. Succes!:)

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Ik moest eigenlijk even heel diep nadenken waar het over ging eerlijk gezegd:P

Bijdrager
    william89

Jah ik heb al gekeken bij de toetsenbordinstellingen in systeemvoorkeuren maar kon er niks vinden…:oops:

Bijdrager
    Petje

Groen is maximaliseer venster!?

Bijdrager
    sven-

Dat [command] + M werkt bij lang niet alle programma’s.

En Groen is geen maximaliseren knop (zoals we van Windows kennen), maar meer een “uitrekken” knop.

Bijdrager
    william89

Nee, wisselen tussen de twee formaten die je zelf gekozen heb… Bijv itunes groot scherm of alleen de minispeler, hoe switch ik daartussen met de snelkoppeling van het groene bolletje;-)

Gelijk nog een vraag, interactieve hoeken doen het niet bij mij. Ik heb linksboven als schermbeveiliging inschakelen ik ga er heen met me muis maar er gebeurt niks… ( andere vraag maar geen nieuw topic daarvoor )

Bijdrager
    sven-
    Bijdrager
    william89
    ”sven-“

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=118154

Finder herstarten???:?

Bijdrager
    fozzy

Ja, :apple: + Alt+esc.

Bijdrager
    Ian83

Jah ik heb al gekeken bij de toetsenbordinstellingen in systeemvoorkeuren maar kon er niks vinden…

Beter zoeken; het staat onder het tabblad Keyboard Shortcuts helemaal rechts in het Keyboard & Mouse paneel van de systeemvoorkeuren (tenminste in Tiger en Leopard). Zie het plusje linksonderin van dat venster.

Bijdrager
    william89

Werkt niet!!! ( :apple: + Alt + Esc )

Jah bij dat plusje, idd, maar wat dan?

Bijdrager
    sven-
    ”william89″

Werkt niet!!! ( :apple: + Alt + Esc )

Stel je vraag dan in dat andere topic (waarvan ik de link gaf). Dit topic gaat over “3 bolletjes” en niet over of interactieve hoeken wel of niet werken en waarom..

Bijdrager
    R-Flow
    ”Ian83″

Jah ik heb al gekeken bij de toetsenbordinstellingen in systeemvoorkeuren maar kon er niks vinden…

Beter zoeken; het staat onder het tabblad Keyboard Shortcuts helemaal rechts in het Keyboard & Mouse paneel van de systeemvoorkeuren (tenminste in Tiger en Leopard). Zie het plusje linksonderin van dat venster.

Punt is alleen dat je dat dan per programma een keyboard shortcut moet gaan instellen voor “Zoom”.

Je kan geen universele keyboard shortcut voor “Zoom” instellen die voor het hele systeem en alle programma’s geldt.

Bijdrager
    william89

Oke bedankt dan hoeft ’t niet kost dan teveel moeite:P

@ Sven best joh ik ga verder in het andere topic…

Bijdrager
    sven-

Het was niet boos / onaardig bedoeld hoor, maar dat houdt het forum gewoon overzichtelijker:)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.