4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    theothomas

Daylite referenties

Wie gebruikt er zakelijk Daylite van MarketCircle en wil/kan als referentie optreden?
    Liefst een multi-user omgeving.

Alvast bedankt.

gr,
    Theo Thomas

Bijdrager
    theothomas

Niemand?

Bijdrager
    reinierpos

Beste Theo,

Wij zijn van plan om DayLite zakelijk aan te schaffen en in een netwerk te gebruiken.
    Op dit moment zijn we aan het testen met de Trial versie maar het connecten verloopt niet echt soepel of beter uren zijn we er al mee bezig. MarkerCirkle laat hier een steekje vallen om reden dat support tot nu toe een weinig behulpzaam is.

Als deze horde genomen is verwachten we er veel van en zullen we alle in en out’s snel onder de knie hebben. Op dat moment zijn we van plan ons als distributeur aan te melden bij MarketCircle en kunnen we als referentie optreden. Maar zoals gezegd eerst die horde.

Overigens zijn we al een eind op weg met configureren en hebben de manual bijna opgegeten.

We willen zonder ftp kunnen inloggen op de host database dus gewoon (x).local.

Heb jij hier mogelijk ervaring mee zodat we een en ander sneller geïmplementeerd krijgen?

Gr. Reinier Pos

Bijdrager
    Erwal

Hoewel de postings al enkele maanden oud zijn (happy 2008!) even een Daylite gebruiker die zich meldt.

Afgelopen zomer gestart met Daylite, moeizamer dan ik dacht. Draai het nu op mijn iBook en iMac, moet nog gaan draaien vanaf een fileserver of netwerkschijf.

Het blijft wennen, het lijkt er op dat je toch wel zeer geregeld aan de gang moet met Daylite om routine te krijgen.
    Sinds gisteren wat vastlopers met grote (?) synchronisaties van adresbestanden (2500 contactpersonen en mijn nieuwe iMac stond hevig te transpireren…).

Overigens zit ik nog lekker in de klooifase, heb nog niet de meest slimme database in elkaar gesleuteld.
    Wij hebben een bedrijf dat zelfstandig gevestigde professionals koppelt aan klanten en die samen projecten doen. Dus lijkt Daylite een goede keuze te zijn, maar nogmaals, ik ben nog aan het spelen.
    Ik wil het pakket gaan inzetten voor e-mail marketing en direct mail en om relaties te beheren, dan in combinatie met een nog te regelen iPhone. Ik ben vooral benieuwd in hoeverre Daylite straks performt wanneer ik grote hoeveelheden data ga laden vanuit een leverancier als http://www.adhocdata.nl.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.