14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Rik de Belg

Datum op beginscherm

Als ik m’n iPhone (IOS 7) aanzet zie ik op mijn beginscherm altijd het uur.
    Bestaat de mogelijkheid ook om de datum weer te geven?
    Is handig om vlug te weten welke dag we zijn (nee, ik heb geen horloge met een datum op).

Bijdrager
    Sander

Zie bijgevoegd screenshot. De standaard Agenda-app geeft altijd de huidige datum weer, en zoals jij zegt; de klok de tijd.

Bijdrager
    Rik de Belg

Nee Sander, ik bedoel nog een stadium vroeger.
    hetgeen jij toont is als je bent ingelogd en al de apps zijn zichtbaar.
    Ik bedoel het scherm ervoren, waarop staat “schuif om te ontgrendelen”, (er staat dus een logcode op mijn iphone).

Geblokkeerd
    Anoniem

De dag en datum staat standaard onder de tijd van het scherm….

Bijdrager
    SunKeeper

Lijkt me ook. Ik moest het vier keer opnieuw lezen omdat ik dacht dat ik fout las.:D

Bijdrager
    Niels

Gewoon hier:

Bijdrager
    nicj56

Ik zie het hierook staan, misschien te klein en vergroot glas nodig?????:P (grapje)..

Sommige mensen die nieuw zullen zijn met iOS7 zullen daar wel over heen kijken.

Bijdrager
    Targaryen

NielsDam, indien het niet teveel gevraagd is, kun je dan je wallpaper hier even delen?;)

Bijdrager
    Niels

@Targaryen: natuurlijk (had al een verzoek verwacht:P ):

Bijdrager
    Targaryen

Je bent bedankt!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Nielsdam

Wat een lelijk wallpaper, ik vind het iPhone vervuiling, laat zulke wallpapers maar over aan Android gebruikers, die hebben zowieso geen smaak….

BTW, ben wel jaloers op je 4G..

Bijdrager
    Niels

@JoopJoopJoop: iedereen zijn eigen smaak, maar dit soort reacties slaan nergens op.

Bijdrager
    Targaryen

Idiote reactie, Joop. Kijk even voor de gein tussen de standaard wallpapers op je iPhone met iOS 7. Het merendeel daarvan zijn van diezelfde soort.

Bijdrager
    SunKeeper

Het heeft met de O in de username te maken, die gebruikers geven soms rare uitspattingen.

Bento, Joopjoop…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.