5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ferdi

datum en tijd iphoto 11

hoi,

bij de vorige versie kon je de datum en tijd zien links onder (als het kleine info venstertje openstond, bij mij altijd) als je op een foto klikte, erg handig.
    nu bij iphoto 11 kan ik die datum en tijd pas zien als ik een gigabreed infovenster rechts openklik, erg onhandig.

zou er al een tooltje of hack zijn die die datum en tijd ergens anders in een bestaande ruimte laat zien zonder dat brede info scherm open te hoeven klikken? ruimte zat anywhere voor die info…

Bijdrager
    Ewout

Daar ben ik ook benieuwd naar. Vind sowieso dat de update’s van Apple de laatste tijd erg merkwaardig en inconsistent zijn. iPhoto was gewoon goed en sinds versie ’11 ben ik een stuk minder enthousiast.

Ewout

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

De enige manier om slechts even de datum te kunnen zien is via het “foto’s” menu -> Wijzig datum en tijd, en dan daarna (natuurlijk) op “annuleer” klikken.

Vind sowieso dat de update’s van Apple de laatste tijd erg merkwaardig en inconsistent zijn

Helemaal met je eens (en dat zegt een “oude” veteraan)
    (iTunes met zijn boven elkaar geplaatste venster “bolletjes”, hoe verzinnen ze het?!)

Bijdrager
    stopa

Klik gewoon ( i )van info button en tijd en datum staan altijd in beeld

Bijdrager
    ferdi

@stopa:

maar dan dus in een gigabreed (zoals ik al eerder zei) scherm. dat scherm kost me veel te veel foto’s en is lelijk.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.