7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    macmini

Dataverkeer meten

Ik wil graag op mij macbook het dataverkeer meten. Voor OSx vind ik alleen maar gedateerde programma’s. Weet iemand een degelijk programma hiervoor? Alvast bedankt!!

Bijdrager
    Gates
    Bijdrager
    sedikit

Volgens mij “Menumeters”. Het programmaatje nestelt zich in je Systeemvoorkeuren:
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17713

Bijdrager
    wardjj

Met iStat Pro (widget voor Dashboard) is er een functie om het dataverkeer wat er in en uit gaat te meten sinds dat je de computer aan hebt gezet.

Weet niet of dit helemaal is wat je bedoel maar het werkt wel. Alleen niet een precieze beschrijving bijvoorbeeld waar hoeveel bandbreedte voor wordt gebruikt.

Bijdrager
    sedikit

Zijdelings met de topic te maken:
    Ik heb uit nieuwsgiergheid ook maar even die iStat Pro geïnstalleerd. Nu ontdek ik rechts in het venstertje daarvan, dat de batterij maar 53% aangeeft. Is dat de batterij van de iMac? Is dat dan niet wat laag? Of is het misschien de batterij van de MagicMouse?(maar die staat in Systeemvoorkeuren aangegeven op 52%)

Bijdrager
    wardjj

Nee, dat is de batterij van je muis.;) Vandaar dat er een muisicoontje voor staat.;)

Bijdrager
    sedikit
    wardjj op 03 augustus 2010

Nee, dat is de batterij van je muis.;) Vandaar dat er een muisicoontje voor staat.;)

Ach, natuurlijk! Bedankt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.