4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    John Allijn

database en users

Ik wil een eenvoudige gebruikersregsitratie opzetten: emailadres, voornaam, achternaam en een veld met vrije tekst. De user moet voor de eenmalige aanmelding een kleine tegemoetkoming betalen in de administratie, support en serverkosten (1 euro)
    In een iPhone, mac en windows applicatie wordt dan met een simpele query in de db gekeken of de user bestaat en kan het vrije tekstveld gebruikt worden voor berichten aan die specifieke gebruiker.

Ik dacht om dit op te zetten, aan een MySQL database met iets van een web-voorkant die het aanmaken van de user in de database afhandelt en ook de paypal transactie doet.

kan iemand me helpen aan een template of een voorbeeld? de database gaat me denk ik wel lukken, maar ik worstel nogal met het ‘iets van een webvoorkant’. vooral omdat het natuurlijk wel veilig moet zijn. Ik zou niet willen dat alle namen en emailadressen op straat komen te liggen,

Bijdrager
    Pieterr

Als ik dit zo lees denk ik aan een webapplicatie, die je zelf bv met Joomla in elkaar kunt knutselen. Voor betaaldiensten zijn er legio plugins te vinden.

Bijdrager
    John Allijn

dank je wel! Ik heb de afgelopen dagen even met joomla zitten spelen, maar het is mij te complex voor wat ik moet doen. Een simpele pagina met een paypal knop die na betaling de gebruiker in de database zet is voldoende.
    Heb je misschien nog andere ideeen???

Bijdrager
    Oulad

Als ik jou was zal ik targetpay/mollie gebruiken, maar dan zal ik het anders doen…

Als ik jou was zal ik een registeer script maken dat ze gewoon kunnen aanmelden maar dat ze dan als ze inloggen dat ze een betaling moeten doen, met targetpay kan dat dan via ideal/paypal/bellen etc. en targetpay heeft mooie voorbeelden van betaal scripts.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.