6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Loois

Data redden van kapotte iPhone SE

Onlangs heb ik de batterij van mijn iPhone se proberen te vervangen maar in dat proces is iets fout gegaan waardoor mijn iPhone niet meer aan gaat.

Wanneer ik de telefoon nu verbind met iTunes kan is de enige optie de iPhone te herstellen.

Voordat ik dit doe zoek ik nog een mogelijkheid om de data van deze telefoon af te halen. Weten jullie geschikte software om dit te doen? Alles wat ik tot dusver online tegen kom als Dr. Fone en Enigma lijken niet te werken bovendien vind ik de prijs van 70e voor een niet gegarandeerde recovery veel te veel.

Tips en ideeën van harte welkom!

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 weken geleden door  Loois.

Bijdrager
    macconsultants

Volgens mij als de iPhone opstart in de herstel modus, is hij onbenaderbaar door welk programma dan ook voor recovery.

Anders zou iedereen door een iPhone in herstel modus te brengen de data ervan af krijgen.

Bijdrager
    McPim

‘dr.fone’ beweert dit wel te kunnen, maar die Wondershare programma’s, ik heb er zo m’n twijfels over. Kijk even hoever je met de trial versie komt? Belangrijker: heb je een iTunes of iCloud backup van je telefoon? Het kan makkelijker zijn om daar je data uit te halen, van Phonerescue weet ik wel zeker dat het prima werkt (trial beschikbaar).

Bijdrager
    macconsultants

De programma’s die zeggen het te kunnen, kunnen dit via de iTunes Backup of een iCloud backup en niet in herstel mode.

Bijdrager
    McPim

Ja, alleen ‘fixt’ dr. fone eerst je iPhone zonder data te verliezen zodat je daarna een backup kunt maken als je die nog niet had (dat beweren ze althans). Als je een iTunes restore doet en je hebt geen backup is je data weg.

Bijdrager
    Hyrax

Ik zeg niet dat het niet werkt of wel werkt, maar als alleen de kans dat het wel werkt je geen 70 euro waard is, dan is de data blijkbaar niet heel veel waard… dus kan je m net zo goed resetten.

En een backup volgende keer maken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.