11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Yarosi

Dashboard verdwenen uit dock, hoe weer terugzetten?

Ik heb al in verschillende topics gekeken en die verwezen vrijwel allemaal naar hulpprogramma’s. Ook hier staat dashboard niet in. Met F4 kan ik er wel gewoon heen, maar ik wil graag weer het icoon in mijn dock. In finder kan ik het hulprogramma ook niet vinden.

Bijdrager
    baziel

Staat gewoon in de lijst van je programma’s.

Bijdrager
    Yarosi

Daar staat hij niet meer in…

Bijdrager
    Hansi2124

Zoek het eens op in het Finder zoekveld. Ik krijg dan dit te zien met onderin het pad waar je Dashboard kan vinden.

Bijdrager
    Yarosi

Nee, staat hij helaas ook niet. Is er een download beschikbaar van dashboard. Het rare is, ik na wel gewoon met F4 dashboard gebruiken.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik heb nu even geen Mac bij de hand, maar het simpel kopiëren en als download beschikbaar stellen vanaf een andere Mac moet voldoende zijn, dan kun je het zo in je Programma’s-map zetten.

Als je een Time Machine-backup hebt, kun je het ook daaruit proberen terug te halen.

Welke versie van Mac OS X draai je? Ik heb thuis Leopard, Snow Leopard en Lion waar ik het uit kan halen. Tegen 18:00 zet ik hier een linkje als het dan nog niet is opgelost.:smile:

Edit: finaal vergeten. Handig he, die reminders op de iPhone. Als je ze instelt…:sealed:

Bijdrager
    Jupilerke13

ik had laatst, een paar weken voordat ik ging upgraden naar Lion, in Snow Leopard 10.6.7, dat mijn Mac app store spontaan verdwenen was en nergens meer op mijn Macbook te bekennen was. toen heb ik na wat googlen op de oficiele apple site de 10.6.7 combo update gedownload en geïnstalleerd. de app store stond toen weer netjes op zijn plekje.

misschien ook iets voor jou? let wel op dat je de combo-update download van de systeemversie wat jij draait! dus als je 10.6.7 draait, download je de combo-update van 10.6.7, draai je bijv. nog leopard 10.5.8, dan moet je zoeken naar de combo-update van 10.5.8

ik hoop dat het werkt!

greetz

Bijdrager
    SunKeeper

http://dl.dropbox.com/u/29360885/Dashboard_Leo_SnowLeo_Lion.zip

Klik hierboven op een .zip te downloaden met de Dashboard-apps van Leopard, Snow Leopard en Lion.

En dan natuurlijk even voor het systeem wat je zelf draait de goede naar je Programma’s-map kopiëren.

Bijdrager
    Akke

@SUNKEEPER! vanuit Heerlen dank voor de dashboard app. Na update Safari, spontaan verdwenen uit dock en programma’s. Niet meer te vinden via finder.

Ben er blij mee.

Thx!

Bijdrager
    SunKeeper

Mooi!:thumbsup:

Bijdrager
    Yarosi

Super, dank je! Het is gelukt met de link!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.