14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Cop17

Dashboard springt spontaan naar bureaublad

Heel raar !!
    Als ik met mijn muis (2 vingers) naar mijn dashboard ga laadt hij spontaan een google adres met een slotje er op. (zie afbeelding) Het maakt niet uit of safari uitgeschakeld is. Als hij blijft staan blijft hij spontaan steeds dezelfde pagina laden !!
    Hoe krijg ik dit weg…

groetjes Jaap

Bijdrager
    Cop17

Dit is de blanke pagina ??
    gr Jaap

Bijdrager
    AppleStef
    Bijdrager
    Cop17

Dank je wel Applestef… maar na die 4 reactie’s komen we ook niet verder. Dat slotje kan ik ook niet openen. Ik vind het wel irritant, want hij blijft deze pagina maar laden (30 keer)
    Zuchtt….:oops:

Bijdrager
    AppleStef

Ik had het gisteren een hele dag weer gehad en ineens was het weg (na vensters Safari sluiten en opnieuw openen)

Ik vind het ook heel irritant en hoop een oplossing te vinden.

Bijdrager
    Cop17

Ff Safari ” opnieuw instellen” gedaan….. en ja hoor was 3 min. weg en daar was het weer !!!:thumbsdown:
    Nou we wachten af.

Bijdrager
    Pokerface

Ik heb het zelfde probleem (ook al een topic voor geopend). Het ligt in ieder geval niet aan je browser, want de pagina opent in je standaard browser. Thuis is dat bij mij Safari, op m’n werk is dat Firefox. Het zal dus iets met de widgets te maken hebben. Hebben jullie toevallig ook widgets van internetpagina’s gemaakt (bijvoorbeeld eentje van buienradar, zodat je niet naar http://www.buienradar.nl hoeft om te kijken)

Bijdrager
    Cop17

Ja inderdaad ik heb buienradar !!

Bijdrager
    AppleStef

Ja ik ook.

Bijdrager
    Bas_H_Design

Hier nog 1!

Bijdrager
    Pokerface

Het probleem is nu even weg, dus ik kan nu niets testen, maar als het probleem zich weer voor doet, zal ik de buienradar widget verwijderen en kijken of daarmee het probleem is opgelost. Wordt vervolgd…

Bijdrager
    Lutjemac

Ik heb ook buienradar widget, en bij mij treed het niet op.

Bijdrager
    Pokerface

Ja, maar het gaat niet om een officiële widget van buienradar, maar een screenshot van buienradar die je in dashboard bekijkt (Optie Open in Dashboard in Safari, menu Archief).
    Het probleem deed zich weer voor. Ik heb de widgets verwijderd en daarmee was het probleem verholpen. Ik heb nu opnieuw een screenshot widget gemaakt van buienradar en heb nog geen problemen. Wordt vervolgd.

Bijdrager
    Cop17

Ik had een webcam op Terschelling op mijn (d)aschboard..geïnstalleerd. Nu blijft het rustig !!!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.