7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Goldex

Dashboard (+Preview) kapot

Haaallo! :D

Mn Dashboard Widgets doen een beetje raar, ze doen ’t maar voor de helft. Kan iemand me vertellen wat ik hieraan kan doen?
    Screenshot (rood is fout): http://img93.imageshack.us/my.php?image=dashboarddoetraarqe5.jpg

En ohja, als ik een afbeelding open, wordt het programma “Preview” automatisch geopent en sluit zichzelf meteen daarna. Kan iemand mij vertellen wat dit voor’n programma is en of hier ook wat aan te doen valt?:mrgreen:

Bijdrager
    iDog

Lijkt erop dat je wat Fonts mist. Toevallig iets gedeïnstalleerd afgelopen week ?

Bijdrager
    Goldex

Nope, ik ben nergens aangekomen. :o

Bijdrager
    Applemoes

Heb je al geprobeerd je permissies te herstellen?

Applications-Utilities-Disk Utilty (Programma`s- Hulpprogramma`s- Schijf Herstel (o.i.d.) )

Bijdrager
    Cleopatra_.

Hm… en dit blijft ook zo waneer je het een aantal seconden/minuten laat staan?
    Want bij mij ziet het er ook wel eens zo uit maar dan is-ie gewoon nog aan het laden.
    Verder heb ik er ook geen verstand van.:?

Bijdrager
    magic-with-mac

Klik eens op de widget en doe dan [command] R , op die manier reset je de widget.

Bijdrager
    Goldex

[command] R werkte niet, maar tijdens dat ronddraaien zie ik het meeste wel. :S 1e aantal secondes is het inderdaad wat trager, maar na die secondes blijft het wel zo staan en verandert dr niks.
    Ehm, permissies herstellen? Ik ben niet zo goed met alles enz, kun je iets duidelijker zijn met wat ik moet doen? :innocent:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.