11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Koezel

Dark mode WhatsApp

Update gedaan van o.a. WhatsApp met dark mode. Nu zijn de teksten in de chats niet te zien. Deze zijn wit net als de tekstballonnen. Meer die daar last van hebben? Kan ik WhatsApp downgraden? Ik wil IOS in dark mode blijven gebruiken.

Bedankt.

Moderator
    Night

Downgraden werkt helaas niet, omdat de App Store alleen de laatst beschikbare versie ter download aanbiedt.

Bijdrager
    abbenhui

Is denk ik niet een ‘fout’ in de update. Hier staan de teksten in darkmode in donkere ballonnen op de iPhone.

Bijdrager
    SvS

Niks afwijkends ingesteld bij Instellingen / Toegankelijkheid?

Want hier wordt WhatsApp darkmode goed weergegeven, moet je je iPhone wel ‘permanent’ op donkere modus hebben staan (toch een nadeel, heb liever ‘automatisch’)

Bijdrager
    Chorro

<p class=”cite”>SvS op 5 maart 2020 om 09:11</p>

…moet je je iPhone wel ‘permanent’ op donkere modus hebben staan (toch een nadeel, heb liever ‘automatisch’)

Daar heb ik geen last van? Automatische darkmode werkt bij Whatsapp in mijn geval ook prima.

Bijdrager
    MevalonicAcid

=> Automatische darkmode werkt hier bij Whatsapp prima.

Bijdrager
    Koezel

Bedankt voor jullie reacties. Zit er toch iets fout bij mij. Ik heb geen instellingen veranderd, daar kan het niet aan liggen.

Bijdrager
    joopgran

Probeer eens een andere achtergrond?

Bijdrager
    Shmoo

Ja een donkere het liefst. 😂

Inactief
    Anoniem

@Koezel, ik had dit voordat de officiele versie was gelanceerd, alleen dan andersom. Ik kreeg vaak in de toen enige “light mode” versie van Whatsapp donkere berichtballonnetjes te zien met ‘heel handig’ zwarte tekst er in. Een herstart van de app hielp toen. Wellicht helpt het de darkmode uit te zetten, telefoon te herstarten en dan weer in te schakelen (wellicht met een herstart nog er tussen)

Bijdrager
    Koezel

@ Maikelw, het heeft niet mogen baten. Bedankt.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.