6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    MJNZ

Dansende apps iPhone X

Hallo allemaal,

Ik heb sinds de release een iPhone X, alleen wat mij erg opvalt is dat als Ik een map met apps open dat de apps op de achtergrond dan gaan dansen. Dit gebeurd ook met de tijd als Face ID iets langer nodig heeft om te ontgrendelen.

Ik heb er een screenopname van kunnen maken, dus het lijkt mij iets software matigs, anders zou je het niet ziet bij het afspelen van de screenopname op mijn mac. Ik heb contact opgenomen mat Apple, maar daar krijg je een medewerker aan de lijn die volgens mij niet echt weet wat een iPhone is. Maargoed, ik heb al geprobeerd om de software te resetten, geen effect. Alleen als ik ‘ vermindering van effecten’ aanzet is het veel minder.

Ik heb de schermopname op youtube gezet; iemand die hier ook last van heeft? Of er een verklaring voor heeft?

Alvast bedankt,

Michel

Moderator
    Night

Ik zie alleen dat ze – zoals gebruikelijk – onscherp (blurred) worden. Dat, in combinatie met het parallax effect, is misschien de reden.
    “Dansen” zie ik echter in het filmpje niet terug.

https://support.apple.com/nl-nl/HT202655

Bijdrager
    Afroman

Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat hier nou mis is?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ik ook niet…….

Moderator
    Night

Misschien dat Carnaval de boosdoener is?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@michel Jansen,

Net als de Apple medewerker die je aan de telefoon had weten wij ook niet wat een iPhone is?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.