26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:

Bijdrager
    GoingStrong

DAKAR gaat weer van start !!!!!!

Bijdrager
    Stolec

En of we dat gaan volgen!

Bijdrager
    Turbanus

Zou ook wel leuk zijn om leuke screenshots te capturen…. en daar hier een wedstrijd over te maken, wie het meest spektakele shot te pakken heeft gekregen….:wink:

Bijdrager
    Stolec
    ”Turbanus”

Zou ook wel leuk zijn om leuke screenshots te capturen…. en daar hier een wedstrijd over te maken, wie het meest spektakele shot te pakken heeft gekregen….:wink:

Ik blijf het stukje dat de Rooij aan Vatanen voorbij gaat wel een van de meest spectaculaire stukken vinden… die hoop ik zeker weer voorbij te zien komen tussendoor.

Vatanen vond dat zelf overigens ook!:D

Bijdrager
    GoingStrong

Supervet man! Superspannend!

Hans Beckx, de mannen De Rooy. Super super super.

Een aantal van die Dakar-wagens deden van de zomer ook mee op het circuit van de Zwarte Cross. Dat ging echt vreselijk hard! Driften met die zware bakken, echt geweldig!

http://www.zwartecross.nl – de moeite waard om eens LIVE mee te maken trouwens ….

Bijdrager
    Stolec

Bijdrager
    Tjeerd

Ja! ik ga het zeker volgen dit jaar:)

Anoniem

Ik ga ook weer kijken! :)

Bijdrager
    Merkava
    ”Stolec”

http://youtube.com/watch?v=cUnWnx_rdps

idd was ik toen 1…

Mooi filpmpie, dat dodelijke ongeluk was echt een mega domper toen.
    Dit is trouwens al echt een raceversie van die DAF, daarvoor heb je die beroemde dubbel kopper gehad, echt een maf ding was dat.
    In die tijd werd er trouwens nauwelijks media aandacht besteed aan Dakar, niet op tv, niet in de krant en zelfs nauwelijks in de auto en de truck bladen, het was echt schrapen naar nieuws om uit te vogelen wat de stand was. Gelukkig bracht eurosport in die tijd wel Dakar nieuws. Als ik het mij goed herinner hadden ze ’s avonds een uurtje Dakar nieuws.

Bijdrager
    @iMen

Jeeee!! Het gaat weer beginne!

Wat lijkt het me gaaf om daar foto’s te gaan maken zeg :o

Bijdrager
    Viva

> Merkava

Dat was leuker (“in die tijd”), het RTL programma met veel foute muziek en een heleboel domme vragen is niet om aan te zien. Ik hoop maar dat Europort het nog steeds uitzendt; ik doe dan net alsof er verder bijna niemand kijkt;-)

Bijdrager
    GoingStrong

Uiteraard zendt Eurosport het elke dag uit !!!!

Rond 22.00 uur en na middernacht nog eens.

(en RTL om 18.00 uur en 22.30 geloof ik)

Bijdrager
    Irma

@goingstrong: en jij zit natuurlijk lekker onderuit gezakt voor de buis…

Bijdrager
    GoingStrong

@ Irma : Ik heb alleen zwarte sokken !!!!! :wink:

Bijdrager
    Irma

nóg erger!!!!

ja okeeee :sotp:

Bijdrager
    Renzs

Dat gaan we volgen. Hans Stacey heeft de proloog al gewonen nu de Dakar nog !

Bijdrager
    Viva

> GoingStrong

Okee. Dank.

Bijdrager
    Turbanus

:? dacht al…. rijdt Tone Soprano ook al mee???

Bijdrager
    d.C.

Joepie! Dakar! Freddy wint!

Winnen zal ie niet, die Freddy Loix, maar ik hoop voor hem dat hij een goed resultaat kan neerzetten in z’n tweede Dakar. En dan volgend jaar misschien een fabriekszitje?

Die tientonners interesseren me eigenlijk niet, maar voor de Nederlanders kan ik dat wel begrijpen met Team De Rooy en Stacey:)

Bijdrager
    Griffendahl
    ”Merkava”
    ”Stolec”

http://youtube.com/watch?v=cUnWnx_rdps

idd was ik toen 1…

Mooi filpmpie, dat dodelijke ongeluk was echt een mega domper toen.
    Dit is trouwens al echt een raceversie van die DAF, daarvoor heb je die beroemde dubbel kopper gehad, echt een maf ding was dat.
    In die tijd werd er trouwens nauwelijks media aandacht besteed aan Dakar, niet op tv, niet in de krant en zelfs nauwelijks in de auto en de truck bladen, het was echt schrapen naar nieuws om uit te vogelen wat de stand was. Gelukkig bracht eurosport in die tijd wel Dakar nieuws. Als ik het mij goed herinner hadden ze ’s avonds een uurtje Dakar nieuws.

Onze vader (van Stolec en mij) was in die tijd nog onderwijzer, echter een videorecorder hadden wij niet, maar op school wel. Die werd ’s avonds op school geprogrammeerd en dan ging de videorecorder mee naar huis om de Dakar thuis te kunnen kijken. Die banden van die tijd met Dakar erop zouden er nog steeds moeten zijn…

Nostalgie…

Bijdrager
    Tjeerd

Net Dakar gekeken. Nou.. bij de trucks gaat het goed voor NL

Bijdrager
    Viva

RTL uitzending bekeken, viel me mee. Een paar jaar geleden eens gezien en toen was het prut. Eurosport viel me juist tegen. Wel jammer dat RTL geen interview had met de Rooy. Had z’n reactie wel eens willen zien, prachtige vent is dat. Dat vastzitten leek wel een beetje op zand in de ogen strooien van Tchaguine. We zullen zien.

Bijdrager
    GoingStrong

Ja, RTL Dakar …. ik vind die Allard Kalff soms een beetje een sukkel.

Maar hier is een leuk plaatje uit 1970 … Jan(tje) de Rooij met een Daf 55:

Bijdrager
    Griffendahl

Ik vind het programma en Allard Kalff nog wel prima te doen… Heb alleen na afloop het gevoel meer reclame gezien te hebben dan Dakar, en dat irriteert me echt mateloos. Maar goed, iets is beters als niks… Dus kijken we toch maar.

Bijdrager
    GoingStrong

@ Griff : Ik neem het elke dag op (op de HD-recorder) en dan ga ik minimaal een kwartier na aanvang kijken. Kan ik de reclames skippen.

Hier nog een mooie plaat van de vorig jaar omgekomen Andy Caldecott …

Bijdrager
    Turbanus

Maar de jurybesluiten zijn soms wel wazig en das wel jammer.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.