24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    Ketsjap

Daft Punk op Pukkelpop

Ik ben gisteren naar Pukkelpop geweest, speciaal voor 1 groep: Daft Punk.

Het was onvoorstelbaar. Zelden zo’n goed optreden gezien! De muziek was gewoon af: verschillende songs werden door mekaar gemixt, elk nummer werd in een nieuw jasje gestoken. De visuals maakten het feest compleet: een futuristisch podium met een héél indrukwekkende lichtshow.

De 2 heren van Daft Punk zijn een van de grondleggers van de hedendaagse electronische muziek. Ze gaan al zo lang mee, en dat merk je: geen enkele jongere electro-groep kan aan hen tippen.

Wie was er nog daar? Heeft nog iemand op dit forum van dat spektakel mogen genieten?

Bijdrager
    Exo-2.be

Owjaaa :D, prachtig was het gewoon. Vooral het middenstuk was werkelijk 8), nog nooit zoiets goed gezien. De mix: Around the world- One more Time – Harder, Better, Faster, Stronger was het hoogtepunt.

Bijdrager
    net3s

En ik heb het moeten missen :(
    Iemand Filmkes?
    Ah http://youtube.com/watch?v=UqFke2y6Ka0&mode=related&search=

Bijdrager
    PietjePuk

Damn, wat had ik dat graag willen zien. Moest ik nu net werken:x

Bijdrager
    MicMac
    ”Ketsjap”

De 2 heren van Daft Punk zijn een van de grondleggers van de hedendaagse electronische muziek. Ze gaan al zo lang mee, en dat merk je: geen enkele jongere electro-groep kan aan hen tippen.

Beg your pardon?!! d’r zijn er nog veel meer oudere en invloedrijkere .. moet ik ze echt gaan op noemen?

maar je foto’s zijn cool;)

Bijdrager
    Ketsjap
    ”MicMac”
    ”Ketsjap”

De 2 heren van Daft Punk zijn een van de grondleggers van de hedendaagse electronische muziek.

Beg your pardon?!! d’r zijn er nog veel meer oudere en invloedrijkere .. moet ik ze echt gaan op noemen?

Ik zeg dan ook “een van de” grondleggers, niet “de” grondleggers;)

Welke zet jij een trap hoger trouwens? Kraftwerk enzo?

Bijdrager
    trabant
    ”Ketsjap”

Welke zet jij een trap hoger trouwens? Kraftwerk?

En Neu en als je een goede newsserver hebt: Op 14 en 18 augustus zijn op alt.binaries.sounds.mp3.1970 de eerste twee Vinyl elpees van Kraftwerk (uit 1970 en ’71) gepost.

Die foto deed me trouwens aan de Residents denken. Ook een Google waard.

Bijdrager
    DFsoftDaaf

Daft punk was geweldig! Net als de vele andere groepen die ik heb gezien op pukkelpop. ( Niet allemaal, maar het viel me heel goed mee)

Zeer goede lichtshow, gelukkig wat variatie dmv de eerdergenoemde mixen.

Zalig:evil:

Bijdrager
    ROCKSTAR

pff herexamens zuigen!

vorig jaar het jubileumjaar van pukkelpop en nu weer moeten missen, bah :oops: :x

volgend jaar beter!;)

Bijdrager
    Neproadie

Daft Punk was zeker gaaf…en het geluid was ook echt uitstekend.

Bijdrager
    freshface

Ik wou zeker naar daft punk gaan, maarja herexamens.
    Zullen ze ooit nog ergens optreden?

Bijdrager
    driek

idem, k*t examens

nuja, dit jaar naar i love techno, es kraftwerk aant werk zien

Bijdrager
    leovst

Kheb Daft Punk voor de eerste 3 liedjes gezien ofzo,
    heel indrukwekkend enzo,
    maar dan ben ik naar DJ Hell geweest,
    kheb er echt geen spijt van, die was echt goed.

PS: kheb VIP-tickets voor ILT.

Bijdrager
    driek

hoe graak jij aan VIP tickets :D

DJ Hell, welk genre speelt hij ?

Bijdrager
    rzeeuw

Ah, Daft Punk, één van de bands die wel naar Pukkelpop kwam en niet naar Lowlands, waarvoor ik zat te twijfelen om dus dat festival aan te doen. Toch voor Lowlands gekozen dit jaar, maar wel bijzonder jammer dat ik hun niet gezien heb. Volgend jaar opnieuw de overweging maken tussen deze twee festivals, waarbij de afgelopen jaren het voordeel toch steeds bij de Belgen heeft gelegen, met dit jaar als toppunt (Radiohead, Daft Punk, Beck, dEUS, James Holden, Carl Craig, Yonderboi en meer)

Bijdrager
    leovst

DJ Hell speelt vooral elektro-techno achtige dingen (kben niet echt goed in al die benamingen).
    En de eerste 500 tickets die verkocht waren op de site van ILT zelf kregen een VIP-ticket en een gratis T-shirt.:D

@rzeeuw
    : James Holden was echt ongeloofelijk op Pukkelpop, die gast heeft veel talent,
    ik plaats hem juist onder Dave Clarke qua setje, en boven al de rest.:D

Bijdrager
    Jef Peeters

edit

Bijdrager
    MacBeer
    ”oblectator”

(btw. de grondlegger van elektronische muziek is in mijn ogen Herbie Hancock).

Denk dat die eer toekomt aan Prof. Leon Theremin die de Theremin uitvond. Volgens mij het allereerste electronische muziekinstrument.

Bijdrager
    Timma

Daft Punk is zeker goed. Maten van me waren ook bij pukkelpop en ze vertelde dat ze nog nooit zoiets gezien hadden.

Bijdrager
    postman

Staat hoog op mijn lijst om nog eens live te zien. Best moeilijk gezien ze niet vaak live DJen.

[size=9:042355ee76]Is de set nog ergens te horen? torrentje?[/size:042355ee76]

Bijdrager
    Neproadie

Hun merchandiser vertelde me al dat ze het op 1 show per land houden, omdat het zo’n grote productie is.

Bijdrager
    lex_tok

je kan hun optreden ook downloaden als .mp3
    moderatie door magic-with-mac: link verwijderd.
    super gewoon..

Bijdrager
    Jef Peeters

edit

Bijdrager
    lex_tok
    ”lex_tok”

je kan hun optreden ook downloaden als .mp3
    moderatie door magic-with-mac: link verwijderd.
    super gewoon..

Ik denkt niet dat deze link illegaal was , je kon hem ook beluisteren en downloaden via de stubru site dacht ik.
    anyway…

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.