7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

.daa bestand?

hallo. ik sta op het punt op een .daa bestand te downloaden maar ik weet niet of dat ik dat met toast kan openen. weet iemand hier iets meer van? anders download ik het dadelijk voor niets…. alvast bedankt!

Bijdrager
    PietjePuk

Blijkbaar een soort van .ISO

Url

Bijdrager
    Vin

ja dat wist ik ook. maar kan toast .daa bestanden branden? ik kan het nergens vinden in de help file van toast…. heeft iemand al eens zo’n bestand gebruikt?

Bijdrager
    thijsbrg

Het is een PowerIso bestand en dat is een windows-only progje…
    Als je ergens een PC in de buurt hebt kan je het daarmee wel op CD/DVD branden. Er zijn volgesmij helaas geen oplossingen voor de mac.

Bijdrager
    Vin
    ”thijsbrg”

Als je ergens een PC in de buurt hebt kan je het daarmee wel op CD/DVD branden. Er zijn volgesmij helaas geen oplossingen voor de mac.

oh jammer…. dan kan ik er dus helaas niets mee. Bedankt voor de uitleg!

Bijdrager
    tarun
    ”sic-one”
    ”thijsbrg”

Wat dacht je van gewoon proberen? Eventueel de .daa veranderen in .iso of .dmg. Dat wil vaak lukken!

Bijdrager
    Vin
    ”tarun”
    ”sic-one”
    ”thijsbrg”

Wat dacht je van gewoon proberen? Eventueel de .daa veranderen in .iso of .dmg. Dat wil vaak lukken!

ja maar het bestand wat ik dan moet downloaden is 3,5 GB dus dat vind ik het proberen niet waard…. anders had ik dat wel gedaan ja….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.