21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Marvp0wner

Bijdrager
    SunKeeper

Ik zou de beheerder van dit forum wel eens willen verwijderen, en dan alle mensen met geweldige oplossingen voor allerlei bugs lees- en schrijfrechten geven.
    Maar omdat dat niet mogelijk is zitten er nog steeds bugs in.

Ontopic: je kunt twee dingen doen: het allemaal lekker zijn gang laten gaan en niet meer terug die groep in gaan, of die beheerder IRL opzoeken en een klap op zijn smoel verkopen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Marvp0wner, Foutje, Onemorething heeft geen leden, het is geen vereniging!!

@Sunkeeper, zet aan tot geweld!!! terwijl hij/zij toch af en toe vreedzame goede adviezen geeft, nu slaat hij/zij door…

BTW, Ik had die superdrive wel willen redden van de vuilnisbak, iet te snel gemod voor mij….

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt, maar mijn antwoorden zijn net zo raar als de vragen die erboven staan.;)

Bijdrager
    Marvp0wner

@JoopJoopJoop Superdrive?

Bijdrager
    WietseV

Iemand ergert zich kapot aan het manipulatieve gedrag van een ander, kwalificeert deze zelfs als dictator, maar noemt hem tegelijk toch een vriend, en blijft herhaaldelijk terugkeren in zijn invloedssfeer (door terug te komen in de groepschat die onder zijn beheer staat). Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar klinkt dat niet een beetje naar een gevalletje Stockholmsyndroom?

Bijdrager
    pinkie

Ha, wanneer mensen een sarcastisch antwoord niet willen moeten ze geen idiote vragen stellen

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Sunkeeper, is het nu hij of zij? misschien wel leuk idee om dit aan te geven in de gebruikersnamen, of moeten dan eerst alle bug’s uit de software hier van OMT?, want dan maken we het dus nooit mee..

Bijdrager
    Marvp0wner

Is er nog iemand die me hiermee kan helpen?

Bijdrager
    SunKeeper

@JoopJoopJoop: Klopt, maken we ook niet mee. Een juiste postcount bijhouden lukt al niet eens.

Ik zou zeggen: doe een gok.

Bijdrager
    koen

Je kunt toch ook gewoon gegevens uitwisselen zonder een appje?

Bijdrager
    Rickje

Nee. Zoiets bestaat niet.

Gewoon andere ‘vrienden’ zoeken.
    Het is je eigen keuze om in die groep te zitten.

Wat vinden die anderen in de groep ervan? Anders richt je toch met die anderen een nieuwe groep op…

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Marvp0wner 3 minuten geleden #

@JoopJoopJoop Superdrive?

Iemand wilde graag een goed tehuis voor o.m. zijn superdrive, (nu gaat die in de vuilnisbak) toen ik mij beschikbaar wilde stellen om te voorkomen dat deze superdrive dit verschrikkelijke lot zou overkomen, was de boodschap gemod…
    Kan die smerige bug, error 404, die hierdoor getoont wordt niet snel verbeterd worden? dit is zo amateuristisch!!!!!!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Sunkeeper:

Ik gok nooit, bij mij is alles 0 of 1

Bijdrager
    Marvp0wner

@Rickje bedankt voor uw hulp. De anderen in de groep die houden zich stil of lachen als ze zien dat iemand wordt verwijderd.
    Ik heb geen idee waarom ik er niet eerder op gekomen ben om een groep te maken met me echte vrienden..
    Ik had constant in me hoofd dat ik terugmoet in de grote groepschat, omdat het erg nuttig is om erin te zitten.

Bijdrager
    SunKeeper

Misschien moet je ook eens vragen of je wel de taalgroep in mag. Het is mijn, niet me! Dodelijk irritant.

@JoopJoopJoop: in dat geval een 1.

Bijdrager
    Shmoo

Geen idee of dit allemaal mogelijk is ( gebruik zelf geen What’s App ) maar waarom start je niet zelf een chatgroepje waar jij de beheerder van bent en nodig daarna al je klasgenoten, vrienden en kennissen uit die jij erin wilt hebben – zorg daarna dat jouw chatgroepje 6 keer zo cool wordt dan zijne en je probleem is direct opgelost!

En op je volgende vraag al direct antwoord te geven:

“Hoe zorg ik dat mijn groepje 6 keer zo cool wordt dan zijn groepje?”

Cindy69

en

1D_styles_lover

zijn beide al lid van jouw super coole chatgroepje..;)

Bijdrager
    wouter57
    Shmoo op 13 januari 2014

Geen idee of dit allemaal mogelijk is ( gebruik zelf geen What’s App ) maar waarom start je niet zelf een chatgroepje waar jij de beheerder van bent en nodig daarna al je klasgenoten, vrienden en kennissen uit die jij erin wilt hebben – zorg daarna dat jouw chatgroepje 6 keer zo cool wordt dan zijne en je probleem is direct opgelost!

En op je volgende vraag al direct antwoord te geven:

“Hoe zorg ik dat mijn groepje 6 keer zo cool wordt dan zijn groepje?”

Cindy69

en

1D_styles_lover

zijn beide al lid van jouw super coole chatgroepje..;)

Wat zegt u nu, is dit forum alleen voor Hetero,s ? Ik ben in shock.

Moderator
    Night

Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op.

Het eenvoudigste lijkt me om zelf een group-chat aan te maken en al je klasgenoten hiervoor uit te nodigen, inclusief je “vriend” maar verlaag je niet tot dezelfde verwijderings-praktijken. Leg daarin uit dat je technische problemen ondervind met de eerste group-chat en je er geregeld ‘niet in kan komen’. Dat je daarom graag een nieuwe versie wil aanmaken.

Bijdrager
    Mr Macintosh
    Marvp0wner op 12 januari 2014

Is er nog iemand die me hiermee kan helpen?

Aangezien ik lees dat je (al!) 16 bent, kan ik je wel een goed advies geven: Get a life! Het is nog niet te laat…

Bijdrager
    nicj56

Zie net dit bericht misschien wel relevant voor hier:

Evasi0n jailbreak voor iOS 7 is back on track na update

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.