9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    The Gimp

Customer application met mail-beheer voor ipad

Hey iedereen…

Heeft er iemand een ipad-programma tegengekomen die klanten goed kan beheren!!

– hierbij moet ik per client enkele contactpersonen kunnen toevoegen, eventueel met functies
    – notities en takenliijst per klant, dat samengevoegd wordt tot to-do lijst!
    – bepaalde mails aan die klant koppelen (bv alle mails die ik verstuurd heb naar die klant bijhouden én de ontvangen ook
    – bij voorkeur sync met outlook exchange (liefst ook taken e.d. )

En andere leuke opties.. Het mag wat geld kosten, maar het moet vooral leuk werken!

Iemand tips, laat me het weten!!

Bijdrager
    Yaris

Databaseprogramma’s zoals:

Bento for iPad
    FileMaker Go for iPad

Bijdrager
    The Gimp

Bento heeft te weinig hetgeen ik wens,

Filemaker go weet ik niet goed wat ik er allemaal mee kan, iemand ervaring!!

Bijdrager
    Bodevinaat

Ja… ik…:lol:

Filemaker Go is een iPad versie van Filemaker waarmee je online op bij jou (op server of client) draaiende (actieve) databases kunt benaderen. Je moet dus eerst een database opzetten. Filemaker Pro heeft een aantal interessante zaken aan boord. Er is een voorbeeld database waarin je klanten kunt beheren. Met wat aanpassingen in de tabellen zou je ook email kunnen bijhouden. Syncen met Exchange lijkt mij niet mogelijk….

Bijdrager
    The Gimp

Lijkt mij net iets te moeilijk, temeer omdat ik dan om er tenvolle van te kunnen genieten filemaker pro moet aanschaffen en dat ben ik niet van plan, aangezien ik het toch niet zou gebruiken!

Bijdrager
    Bodevinaat

Ja… dan houdt het op….

Bijdrager
    The Gimp

Daar vreesde ik al voor…

Bijdrager
    Muiter

Daylite van Marketcircle kan het allemaal…
    Synct alles met elkaar… iCal, Mail, ToDo, Adresbook, enz… Koppelt je bijv. e-mail aan de gewenste contactpersonen. Zowel voor je Mac, iPhone en iPad.

Dit kan met of zonder ‘server’ functie. Dus wanneer je alleen werkt sync je met je eigen mac, kies je voor de standalone versie. Wanneer er meerdere gebruikers moeten kunnen syncen, of wanneer je wilt dat je onderweg ook wilt kunnen syncen, dan kies je voor de serverversie (deze is gratis).

Bijdrager
    fmpro

Dag Gimp,

FileMaker biedt een aantal manieren om uit te wisselen met exchange.
    Daarnaast bestaan er ook al standaard oplossingen die voorzien in
    je genoemde wensen die het meest naar crm software neigt. Azor biedt bij voorbeeld ook de mail integratie die je noemt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.