5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    wmaat

"Custom" Registratie app gezocht

Voor het registreren van bepaalde gegevens zoek ik een app die dat voor mij kan.

Voorbeeld (fictief): Ik wil van een persoon cq patient de naam, nummer, haarkleur en lengte gaan registreren. Alle gegevens zou ik graga kunnen exporteren als bv excel-file, bijvoorbeeld vai de email.

Weet iemand of zoiets bestaat?

Bijdrager
    MacMartino

Mag geen reclame maken, maar Bento kan dit, beginnend met een blanco template kan je zelf je velden labelen. je kunt er ook een foto aan koppelen geloof ik.

Succes

Bijdrager
    wmaat

Dank je, lijkt inderdaad al een beetje wat ik zoek, maar het mag nog simpeler. Ik wil een scherm van waaruit ik een nieuwe persoon kan toevoegen en dan de 4 variabelen kan invullen. Daarna save en klaar, 15 minuten later de volgende. Ik krijg het idee van Bento dat het veel te uitgebreid is; maar het zou er inderdaad mee kunnen.

Bijdrager
    MacMartino

Voordeel van Bento is, dat het een product is van een groot bedrijf met goede ondersteuning en je kunt het koppelen aan de desktop versie van Bento. Je kunt er ook meer mee, zou je dat willen voor andere doeleinden.

Er is ook Tapforms, ken ik niet, en HanDBase. Maar of dat ook gebruiksvriendelijk is wee’k niet.

Bijdrager
    wmaat

Ik heb het het gevonden; Ik gebruik nu StoreIt. Kan precies wat ik wil en werkt ook nog!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.