3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    JFigaro34

Cursorsnelheid is niet hetzelfde meer…

Hallo beste mensen,

Ik heb een iBook G3 en elke keer als ik de Macromedia Studio MX pakket installeer dan krijgt mijn cursor, na te hebben geinstalleerd, een andere bewegingssnelheid. Het lijkt wel alsof mijn cursor er iets sneller op geworden is, maar daarentegen ook iets minder controleerbaar. Ik wil eigenlijk weer mijn cursor terughebben in de toestand zoals op een iBook G3 die nog clean is van andere softwareprogrammas. Ik heb in systeemvoorkeuren bij Toetsenbord en Muis gekeken, maar daar wil ik eigenlijk geen veranderingen in die instellingen brengen, omdat deze precies hetzelfde is als op een clean iBook G3 (dus daar ligt het niet aan). Hebben mensen ook ervaringen met dit probleem.. Kan je hier iets tegen doen.. Graag wil ik jullie advies horen…

groetjes ,

C:roll:

Bijdrager
    profclimber

Mijn zus heeft ook een ibook g3, ze heeft alleen geen problemen met dreamweaver mx 2004 en alle andere apps ook niet. Heb je het pakket al eens geupdate en welk os draai je??

greetz m

Bijdrager
    JFigaro34
    ”profclimber”

Mijn zus heeft ook een ibook g3, ze heeft alleen geen problemen met dreamweaver mx 2004 en alle andere apps ook niet. Heb je het pakket al eens geupdate en welk os draai je??

greetz m

10.3.8 + ik heb van alles de laatste update…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.