7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    steene

Cursor vraagje?

Hallo, waar staan de cursors in mac?

ik wil namelijk de pijltjescursor gebruiken maar dan moet ik die perfect realistisch overtekenen in illustrator en ik kan precies geen screenshot maken en op inet staan geen goeie afbeeldingen…
    dus mijn vraag

hoe bekom ik een vector pijltje van mac?

ps. ik plaats die hier omdat ik nie direct wist waar elders te plaatsen… beeldbewerking is dit ook niet echt…

Geblokkeerd
    Anoniem

’t Kan aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat je wilt doen eigenlijk:)
    Je wilt de pijltjescursor gebruiken maar moet die dan perfect realistisch overtekenen?
    Wil je de pijltjescursor overtekenen? En waarom wil je de cursors van de Mac vinden, als je de cursor-iconen van Illustrator gebruikt? En wat bedoel je met “hoe bekom ik een vectorpijltje van Mac”?

Bijdrager
    steene

lol ok dan…

wel ik wil gewoon in een magazine die pijl gebruiken… maar ik wil ze overteken zodat ze ook echt lijkt…
    snap je… en nu zoek ik ze in mijn computer ofwel reeds iemand die ze reeds vectorieel heeft.
    Snap je het nu?

ik wil gewoon dat pijltje in vectoren om te gebruiken in een werk…

Geblokkeerd
    Anoniem

Oh, je wilt een vectorplaatje van de cursor:D Nu snap ik ‘m, hehe.
    Maar tekenen is toch net zo makkelijk? Wat je zou kunnen doen is een screenshot
    maken van het pijltje, en hem dan overtekenen in Illustrator. Als je ook de schaduw
    erbij wilt hebben dan kun je die ook in Illustrator maken met behulp van een blur:)

Een website met dat plaatje zou ik zo snel even niet kunnen verzinnen:)

Bijdrager
    huinkroese

Hier… gewoon met Google.

Als het overtrekken niet lukt, stuur me even een PB met je email, en ik stuur je een .eps toe.

Bijdrager
    Fabio

je hebt n pb:)

Bijdrager
    steene

dank u

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.