9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    beckie

cursor verspringt spontaan

Het kan aan mij liggen hoor…

Ben sinds een paar weken een Mac / PowerBook gebruiker en vanaf het begin heb ik te maken met een irritant fenomeen. Telkens als ik een stukje tekst aan het typen ben (mail, forum, maak niet uit waar) verspringt de cursor ineens spontaan naar een willekeurige plek; gewoon tijdens het typen?!

Enig idee hoe ik deze feature kan verwijderen?

Bijdrager
    Josh

Ook ik heb dit met de Logitech. Deze staat op een kunststof onderliggertje met rode vlakken, wellicht storen deze de sensor.

Bijdrager
    beckie

‘k Werk met de touchpad en heb geen externe muis gekoppeld…

Bijdrager
    junkiesxl

Zou het niet kunnen dat je per ongeluk met je handpalm de touchpad raakt ?

Bijdrager
    junkiesxl

Zou het niet kunnen dat je per ongeluk met je handpalm de touchpad raakt ?

Bijdrager
    beckie

Dat zou kunnen, maar ben me daar niet van bewust.

Heb in SideTrack de optie “ignore trackpad while typing” geactiveerd, eens kijken of dat helpt.

Bijdrager
    superrick

ook ik heb een logitech en bij mij doet hij hetzelfde, hij danst heel langzaam het scherm over.

Bijdrager
    Deskman

Ik heb ook een Logitech en die doet het uit de kunst.

Maar als je geen externe muis hebt moet je wellicht je trackpad eens goed schoon maken. Dat hielp in ieder geval bij de eerste powerbook met trackpad heel goed.

Bijdrager
    recoiller

Ik ken iemand met hetzelfde probleem. Er zit verder niets aangesloten dus het kan niet aan randapparatuur liggen. Gaat om een witte Macbook.
    Tijdens typen verspringt de cursor spontaan. Trackpad wordt niet aangeraakt door de hand en probleem was er in eens spontaan van het ene op het andere moment..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.