4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Rail

Cursor effect

Op deze ( www.mim-pi.nl ) site is de cursor een toverstafje waar sterretjes achteraan jagen. Dit effect werkt in het geheel niet op een Mac. Ik heb Safari, Camino en Firefox geprobeerd zonder resultaat. Alleen op de pc (IE) kan ik het zien.
    Hoe kan ik iets dergelijks in een iWeb site toepassen zodat het wel door iedereen gezien kan worden?

Bijdrager
    Steff

Dat gaat (gelukkig) niet.

Bijdrager
    computer space

Dit gebruikt vast de ranzige trucendoos van Frontpage/Internet Explorer.
    Doe het liever niet, en als het echt moet, dan kun je zoiets wellicht platform onafhankelijk doen in Flash (misschien zelfs als overlay :? )

Bijdrager
    iJoost

Dat gaat heel goed. Gewoon timertje opzetten, uitlezen waar de pointer is en daar wat gifjes neer pleuren met position absolute. Alleen moet je dan niet document.all of document.layers gebruiken zoals dat hier gebeurt.

Of je het ook moet doen is iets anders maar het kan heel goed. Dat het op deze site niet werkt als je iets anders dan IE gebruikt, is gewoon omdat de bouwer van de site een prutser was. Het is een ziekte, al die mensen die overal maar “scriptjes” vandaan plukken zonder te begrijpen wat ze doen. Bagger!:-(

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.