8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    chocolate

current page

Hiezzz

Ik zou graag weten hoe ik zo iets kan krijgen in tekstformaat als ik bv op de home pagina ben dat er home staat in een balkje, als ik dan ga naar een nieuwsflash dat ik krijg : home * nieuwsflash , en als ik dan bv een reactie zet dat ik krijg : home * nieuwsflash * reactie plaatsen.

http://www.maartenvanhoecke.com heeft ook zoiets maar ik zou begot niet weten er zelf aan te beginnen

Bijdrager
    AppleFlap

Ben je wel helemaal wakker:? ‘k snap je niet

Bijdrager
    Metalhead

Hij bedoeld een soort navigatie-aanduiding… op welke plek / welk niveau je je bevind op de site… (toch?)

Je kunt het als cookie of zo gaan bijhouden (mbv PHP bijv…)

Bijdrager
    Deskman

Breadcrumbs heet dat. Afhankelijk van hoe je je site bouwt moet je het met het handje of met bijvoorbeeld PHP inbakken. [size=9:2dd4fc0670](even op google gekeken, zelf nog niet in gebruik… er is nog veel meer.)[/size:2dd4fc0670]

Bijdrager
    computer space

Die site draait op Mambo / Joomla. De PHP code zorgt automatisch voor verse titels. Zie ook onderstaande site. Of bedoel je de regel onder de header? Dat is een onderdeel van de horizontale menu module die je in kan voegen.

Bijdrager
    AppleFlap

Oh nu snap ik wat ie bedoelde.. k vond ’t maar een beetje een vage manier om dit te vragen ;).

Ja dat is toch dat broodkruimel gedoe. Breadcrumb zoals Deskman al zei ;).

Bijdrager
    iPod Jimmy

Hij bedoelt:

Home > Pagina > Subpagina

Wat houdt dat breadcrumb precies in? Is het moeilijk?
    [offtopic]
    Flavio, waarom ben je zo vroeg wakker? Ik stond om half 7 op en dat is vroeg.:P Ooh zie nu, het was geen zomertijd op forum.
    [/offtopic]

Bijdrager
    Deskman
    ”iPod

Hij bedoelt:

Home > Pagina > Subpagina

Wat houdt dat breadcrumb precies in? Is het moeilijk?
    [offtopic]
    Flavio, waarom ben je zo vroeg wakker? Ik stond om half 7 op en dat is vroeg.:P Ooh zie nu, het was geen zomertijd op forum.
    [/offtopic]

Breadcrumb = broodkruimels, gebaseerd op Hans en Grietje om het spoor home te kunnen volgen. Zo lang moet dat niet geleden zijn voor jou…:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.