7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    tost

cure-yeux.com v3

Liefste Lage Landen,

Ik heb net onze nieuwe portfolio online gezet, maar heb een klein probleempje; ik heb sinds Panther geen Classic meer geïnstalleerd. Als er iemand nog een 9.x staan heeft, en vijf minuutjes tijd heeft, wil die dan even checken of alles lekker zit in IE en Netscape? Ik hoor het graag als er iets schort: http://www.cure-yeux.com.

groetjes,
    tost

Bijdrager
    The Photographer

Draai hier OS 9.1 en IE 5.1 op een G3,
    en het ziet er perfect uit.

(Maar kun je dit niet beter posten bij web-ontwikkeling??)

Bijdrager
    tost

Merci, TP, en ja, euh, eigenlijk wel! :?

Bijdrager
    MacBeer

ziet er top uit.

Vraagjes:

* Zie ik het goed en heeft de tekst (verdana) een drop-shadow? Heb je een kopie van het tekstkader achter de gele tekst gezet?
    Zoja, ziet er goed uit!

* Ik vind het ook heel strak hoe het kader waarin de projecten verschijnen dmv actionscript op maat schalen.
    Zou je misschien kunnen aangeven hoe dit is gedaan? Ik kan namelijk nergens goede info hierover krijgen.

* Ook gebruik je een effect waar ik al lang naar op zoek ben: exit-animation.
    Als je een ander project kiest verdwijnt de tekst van het vorige project dmv een animatie.
    Ik zou graag weten hoe je dit hebt gedaan.

Verder staat er erg strak werk op de site! 8)

Bijdrager
    Syndic

[mod:1e9ff587d0=”Syndic”]Ik verplaats hem ff naar Webontwikkeling, daar krijg je meer respons op je vraag :wink: [/mod:1e9ff587d0]

Bijdrager
    tost

@MacBjorn:
    * Ja, dat heb je goed gezien. Dat geeft nét dat ietsje ‘crisper’, ’t doet ’t ‘m wel hè
    ** Awel, ‘k heb er lang op gezocht, ’t is echt nie evident. Kijk, de navigatie heeft nog wat plaats over; we werken aan een ‘the lab’ sectie waar ik flash tips&tricks zal posten, en onze php wizzard gaat daar zijn scripts ook steken… > stay tuned!:)
    – (Verder…) > tnx man 8)

@syndic: joehoe!:)

Bijdrager
    MacBeer
    ”tost”

@MacBjorn:
    * Ja, dat heb je goed gezien. Dat geeft nét dat ietsje ‘crisper’, ’t doet ’t ‘m wel hè
    ** Awel, ‘k heb er lang op gezocht, ’t is echt nie evident. Kijk, de navigatie heeft nog wat plaats over; we werken aan een ‘the lab’ sectie waar ik flash tips&tricks zal posten, en onze php wizzard gaat daar zijn scripts ook steken… > stay tuned!:)
    – (Verder…) > tnx man 8)

@syndic: joehoe!:)

Inderdaad, de tekst komt erg crispy over.
    Zou tof zijn als er een tutorial plekje komt! Ik ben zeer benieuwd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.