9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Curcusje FCP X gevraagd.

Ik heb tot nu toe altijd met Sony Vegas gewerkt maar heb sinds een paar dagen FCP X .

Ben nu alles aan het ontdekken maar er is zoveel te leren dat het de nodige tijd gaat kosten maar wil het liever wat sneller onder de knie krijgen

Is er iemand die mij FCP X wil bij brengen ,liefst in Rotterdam of omgeving , natuurlijk tegen een redelijke vergoeding.

Gr Willem

Bijdrager
    robert1970

Wat ook kan is Youtube afstruinen naar turotials. Zelf werk ik met Adobe Premiere CS5, maar als ik er even niet uit kom, kijk ik of ik een tutorial kan vinden waarin mijn vraag wordt behandeld.
    FCP is ook een heel bekend programma, dus ik ben er absoluut niet bang voor dat er geen tutorials te vinden zullen zijn.

Succes.

Bijdrager
    ramrod

Dank , ja weet ik maar daar staat toch ook niet alles wat ik zoek en zeker in het begin heb ik toch vele vragen en heb ook geen zin om iedere vraag hier neer te zetten , dus vandaar mn voorkeur voor een cursusje .

Bijdrager
    EOS
    Bijdrager
    Artell

Of bij Lynda, geef je jezelf een maandje cadeau..

Bijdrager
    McLoe
    Bijdrager
    TheBigZ

@McLoe: Daar wordt de oude FCP behandeld. Die is flink anders dan de ‘X’ versie.

Bijdrager
    ramrod

Dank voor de tips maar wil toch echt het liefst 1 op 1 van iemand leren .

Bijdrager
    Brambo1978

Die cursus van Izzyvideo is super duidelijk, zo heb ik de beginselen van final cut pro geleerd en dat is nog een stuk complexer als je er nog nooit mee gewerkt hebt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.