10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Mazl

Cubase SX/Reason gebruikers?

Ik zie hier maar weinig Cubase en/of Reason topics… Zijn er hier Cubase & Reason gebruikers??

Bijdrager
    MacAttack

cubase niet nee 8)

Bijdrager
    Ruben

Ik heb Cubase, maar dan voor de PC. Heeft me 1500 piek (gulden) gekost, dus ben niet van plan daar nog een Mac versie bij te kopen. Reason gebruik ik heel af en toe. ’t Is wel leuk spelen, maar meer dan techno/trance/dance kan je er niet uit halen, dan is een echte synthesizer setup toch beter vind ik persoonlijk.

Bijdrager
    Beathoven

Cakewalk Pro – Reason 2 ook goed?:)

Bijdrager
    bruno

Kspeel wel met de trial van reason:) is er trouwens geen goede crack voor? :sealed:

Bijdrager
    Ruben
    ”bruno”

Kspeel wel met de trial van reason:) is er trouwens geen goede crack voor? :sealed:

Vast wel, maar dan heb je nog steeds de “Factory Sound Bank” CD (of iets dergelijks) nodig. Die er via P2P wordt aangeboden is een of ander flutbestandje van een paar MB, ik heb de volledige CD (PC versie helaas) en die is een 550 MB meen ik me te herinneren.

Bijdrager
    bart

Nee, geen Cubase (ik vind het een baggerprogramma, sorry…)
    Reason gebruik ik sinds kort ik wel, maar dan als geluidendoos….

Bijdrager
    GodzillaPresley

Reason 2.5 hier.

Bijdrager
    sally

Hier Cubase SX 1.06
    Sue Is On Her Bike:
    http://web.macosx.nl/~andresalters/

Geweldig programma, alleen is een g4 800 mhz, al bijna weer te weinig van het goede.

Bijdrager
    ronnie

Ik werk ook met cubase sx en reason ,ook met logic. Vind ik toch fijner werken dan cubase.Maar cubase is verder een goed programma ,zeker in combinatie met reason.[/i]

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.