6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    iDude

cubase installatie-probleem

Hoi ik heb cubase op mijn powerbook staan. Althans, ik had dit, want ik hem recent ‘uninstalled’ op de normale manier om wat ruimte te maken. Nu wil ik hem weer installeren: bij de installatie zegt hij echter: unable to make directory, access denied. En dan een melding over dat ik geen privileges heb.

Dit is heel gek, want ik doe het via een user die gewoon admin is.
    het is een legaal gekochte originele cubase cd, ik heb de dongle in de compu, en ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad.

Kan ik iemand mij helpen? zie ik iets over het hoofd?

alvast bedankt

Bijdrager
    ronnie

Heb je bevoegdheden al hersteld?Of probeer eens in een andere map te installeren.Dan kan je hem later alsnog naar je programmamap slepen.En volgens mij moet tijdens de installatie de dongle eruit.

Bijdrager
    vanhaze

Desnoods een nieuwe USER aanmaken , admin privileges geven en dan installen.
    Kijken dus of het onder die nieuwe user wel lukt.

succes !

Rob.

Bijdrager
    iDude

dank voor de reacties!
    Helaas werken ze niet. ook bij een nieuwe user geeft hij weer dezelfde melding.
    Installeren met of zonder dongle maakt niet uit. Ik had mijn permissies al hersteld mbv cocktail
    Het gekke is dus dat hij installatie enzo accepteert, maar op het moement dat hij ook echt de files wil gaan installeren dan zegt hij dus dat ik niet genoeg access priviliges heb.

Heeft er iemand nog andere tips?

Bijdrager
    ronnie

Hmm,das mooi klote.En als je de installer vanaf de cd naar je schijf kopieert en daar vanaf installeert?

Bijdrager
    iDude

mm, leek mij een goede tip

werkt echter ook niet..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.