2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Faan

[css] visible maken van div verschuift footer in IE

http://www.focaldesign.be/indexNEW.php

Rechtsonderaan zie je de 10 laatste updates, wanneer er over een update-titel wordt gehoverd, gaat via een js-scriptje de css voor een div van display:none naar block zodat onderaan de beschrijving van de gehoverde update tevoorschijn komt.

Getest in IE6, IE7, Opera, Firefox en Safari; dat alles op zowel Win XPS SP2 als Mac OS X (behalve IE7 op Mac).

in IE6 is voor een of andere reden de updatelijst serieus uitgerekt en krijg ik na een eerste hover nog maar 5 ipv 10 titels te zien…

in IE7 wordt mijn signature onderaan rechts naar onder geduwd bij het verschijnen van een beschrijving.

Wat loopt hier nu verkeerd?

Bijdrager
    Faan
    ”Faan”

in IE6 is voor een of andere reden de updatelijst serieus uitgerekt en krijg ik na een eerste hover nog maar 5 ipv 10 titels te zien…

Opgelost door in de aparte stylesheet voor IE (via conditional comments in de header) een vaste height & width toe te kennen aan de #updates ul li

”Faan”

in IE7 wordt mijn signature onderaan rechts naar onder geduwd bij het verschijnen van een beschrijving.
    Wat loopt hier nu verkeerd?

Deels opgelost, nu wordt in IE6 plots maar 1 regel getoond van de beschrijving… ook de border stopt plots…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.