8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iHansD

cs5 na terugzetten uit time machine weer een trailversie

Na aanschaf van een nieuwe MBP 15 heb ik de programma’s en instellingen vanaf time machine teruggezet.
    Alles werkt perfect behalve cs5, die is teruggezet naar een 30 dagen trailversie. Helaas heb ik geen gekochte cs5 dus weet geen serienummer.
    Iemand een idee hoe dit heeft kunnen gebeuren en een tip om de normaal werkende versie weer te kunnen gebruiken?
    Ik heb de oudste back up gebruikt

Bijdrager
    boerke

op dezelfde manier activeren als de vorige keer?

trial is blijkbaar voorbij.

kopen kan ook natuurlijk.
    (tegenwoordig ook te huur)

Maar eigenlijk vraag je:
    mijn illegale versie die ik voorheen kon gebruiken werkt niet meer.
    verwacht je hier een antwoord zonder slot?

Bijdrager
    Cop17

Maar eigenlijk vraag je:
    mijn illegale versie die ik voorheen kon gebruiken werkt niet meer.
    verwacht je hier een antwoord zonder slot?

De trial is niet illegaal !!
    Soms is het gewoon “kinderwerk” om een trialversie opnieuw de 30 dagen te activeren.

Bijdrager
    boerke

tuurlijk, je hebt groot gelijk!

Bijdrager
    Pieterr

Helaas heb ik geen gekochte cs5 dus weet geen serienummer. Iemand een idee hoe dit heeft kunnen gebeuren en een tip om de normaal werkende versie weer te kunnen gebruiken?

Kopen?

Bijdrager
    martijnG

@Pieter,

Zelf ben ik overgestap naar Pixelmator doordat Adobe “criminele” prijzen vraagt voor hun software. 15 jaar geleden kon ik mij voorstellen dat de prijzen van software zo hoog moesten zijn, aangezien de gebruikersgroep nog betrekkelijk klein was. Nu anno 2011 liggen de zaken er heel anders voor. Tis ongehoord dat software van adobe zo duur moet zijn. Zouden ze een hooguit 200 Euro vragen, koop ik het.

En om nu te zeggen dat adobe zo inerverend is is ook een sterk verhaal. Na photoshop 4.0 zijn er weing echte verbeteringen geweest ( afgezien van de tekst tools ) in mijn ogen.
    p.s. begonnen met PS 2.5. dus ga een tijdje mee.

Bijdrager
    Pieterr

@martijnG: Ik gebruik zelf PSE (en soms Pixelmator of Seashore). Die programma’s voldoen ruimschoots voor verreweg de meeste gebruikers. En kosten ook geen vermogen. Met “Kopen?” bedoelde ik te zeggen: gewoon netjes je software kopen, welk programma dan ook.

Bijdrager
    iHansD

topic mag gesloten worden, past niet op deze site

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.