7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    fatboysmart

CS1 Acrobat samen met CS2 standard installeren…

Vraagje waar ik geen duidelijk antwoord op kan vinden met de zoekfunctie…

Situatie.

• Heb Adobe CS1 NL ooit gekocht (met Acrobat 6)
    • Heb vorige week CS2 NL standard gekocht (zonder Acrobat)
    met gratis update naar CS3 NL (duurt nog twee maandjes dus)
    Deze CS2 is geen upgrade maar een volledig pakket.

Ik heb ook een nieuwe Mac waar nog geen enkel CS pakket op geinstalleerd is.

Nu wil ik alvast CS2 installeren (zonder Acrobat dus), maar daarnaast ook van CS1
    alleen de Acrobat 6 installeren.

Nu heeft die CS1 een ander registratienummer en validatiecode (of hoe dat ook
    alweer mocht heten) dan mijn CS2 NL…

Vraag is nu of ik dus CS2 NL kan installeren (InDesign, Photoshop, Illustrator), en daarna apart
    van mijn ‘oude’ CS1 alleen Acrobat 6 pro installeren…

Gaat dit problemen geven… twee CS-pakketten door elkaar op 1 machine?

Als ik CS3 standard NL over twee maanden binnenkrijg, waar dus wel Acrobat bij zit, dan kan de hele handel er weer af. Het is dus alleen om die twee maanden te overbruggen. Jammer dat je niet van een NL versie kunt upgraden naar de Engelse versie… was ik gelijk van alle problemen af…

Ik wil graag weten of iemand hier ervaring mee heeft?

Bedankt!

Sleutelbeheerder
    Night

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb de CS3 suite zonder Acrobat draaien en de CS2 versie van Acrobat Pro. Het is wel ’n stapje verder, maar het zijn ook twee verschillende versies naast elkaar en dat werkt bij mij prima.

Bijdrager
    sypie

Kun je geen aangepaste installatie uitvoeren en op die manier alleen Acrobat installeren van CS1?

Bijdrager
    fatboysmart

@Night:

Dat is inderdaad wat ik ook wil, maar dan één stapje terug in versies.
    Hebben ze bij jou wel allemaal hetzelfde serienummer? Dat is bij mij namelijk
    niet zo…

@Sypie

Dat was ik ook van plan, en dat zal het probleem ook niet zijn. Waar het mij
    om ging is of je een ‘mix’ van CS1 en CS2 met verschillende serienummers op
    dezelfde computer kunt installeren…

Beiden bedankt voor de info alvast…

Bijdrager
    sypie

Ik denk het wel: CS1 programma’s krijgen de toevoeging CS1 achter de naam, en met CS2 programma’s is dat CS2. Ik neem dus aan dat je die klakkeloos naast elkaar kunt installeren.

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”sypie”

Ik denk het wel: CS1 programma’s krijgen de toevoeging CS1 achter de naam, en met CS2 programma’s is dat CS2. Ik neem dus aan dat je die klakkeloos naast elkaar kunt installeren.

klopt, de diverse versies draaien probleemloos naast elkaar. Je hoeft dus CS1 ook niet te de-installeren, gewoon CS2 ook op dezelfde machine installeren.

Bijdrager
    fatboysmart

Iedereen nog bedankt voor de informatie…
    Ik ga er morgen mee aan de slag.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.