3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    karmijn

CS 2x installeren 1x NL en 1x E versie

Heb CS zowel als Nederlandstalige als Engelstalige versie aangekocht. Reden is dat ik vind dat Indesign je als Nederlandstalig programma dient te gebruiken al is het alleen om de spellingchecker. Illustrator en Photoshop gebruik ik liever Engelstalig. Het probleem is dat ik de beide niet kan installeren ondanks een verschillend serie#. Zij overschrijven elkaar. Heeft er iemand daar ook ervaring mee en hoe los dat probleem op. Heb nu eens 2 aangekochte versies. Zou dus willen dat ik zowel een Nederlandstalige als een Engelstalige Illustrator tegerlijkertijd kan gebruiken. Zo ook Photoshop en andere pakketten.

Bijdrager
    i-mac

Als een versie hebt geïnstalleerd, hernoem je die tot bijvoorbeeld Illustrator NL. Nadien doe je dan de Uk versie. Dit zou moeten lukken. Let wel dat bepaalde zaken op andere plaatsen worden geïnstalleerd, en dat je die ook beter de Nl extensie meegeeft.

Laat het resultaat eens horen.

Bijdrager
    Deskman

Wat een kletskoek. De UK versie heeft gewoon een NL woordenboek en afbreekroutines. Daar waar iedereen zeurt over de prijzen van software koopt iemand twee complete paketten om ├ę├ęn onderdeel te gebruiken met Nederlandse menuutjes…

Of je hebt iets verkeerd gedaan je bent verkeerd voorgelicht of je moet je laten nakijken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.